Er det med studierabat eller lignende, eller er det faktisk den reelle pris?
Det er så med studierabbat , mener det koster 7 pund for voksen så skal du gange det med 8,5 :) De har også et måndeskort til kun 15 pund, so kan du gå ubegrænset i biffen!
Fordi dette er til den dyre biograf som jeg ikke kommer så meget i, selvom de har bedre film. Dem jeg tager i biffen med at meget til de store blockbuster film, men tror når vi kommer ind i awardsæsonen kan det være jeg skaffer mig et :)
#188 Dejligt at det er Todd McCarthy der anmelder den. Jeg er ret vild med hans måde at skrive på, altid med en masse indsigt (Ebert har sagt at han er den anmelder som ved allermest om film. Altså af dem Ebert kender).
Anmeldelsen giver også et godt indtryk af hvad det er for en film vi kan forvente os. Hvor The Artist er en hyldest til amerikansk film er det en hyldest til fransk film. Dette stemme meget godt overens med det som Scorsese brænder for. Og det ser ud til at han i denne film hylder hans idoler på en bedre og mere sofistikeret måde end f.eks. Tarantino. Alene scenen med Lumière glæder jeg mig meget til at se.
Det er nok nærmere filmmediet i sig selv nærmere, end det er fransk film. Grunden til, at det er Frankrig, som er i centrum, skyldes, at historien til dels bygger på en sand historie omkring Mélìiès, og fordi han var så banebrydende, som han nu engang var. Så kan du selvfølgelig godt sige, at det er en hyldest til fransk film på den måde, men jeg tror nu ikke, man skal lægge så meget vægt i lige netop nationaliteten. :)
Men Todd McCarthys anmeldelse har fået en 100'er inde på Metacritic, så godt ser det da ud. :)
Jeg vil snart begynde at gribe det hele lidt omvendt an. Jeg har her i denne uge både set Oscarkandidaterne Midnight in Paris og The Tree of Life, som jeg vil anmelde og give mine bud på, hvilke kategorier de kan nappe nomineringer i.
I må undskylde lidt stilstand på siden i øjeblikket, men jeg lover snart at vende tilbage til nogle nye anmeldelser eller forudsigelser (formentlig score eller screenplays).
Jeg kan dog fortælle, at den nye Muppets film får fantastiske anmeldelser (ikke at jeg tror, den har særlig meget Oscarpotentialer i de store kategorier. Hugo får også fremragende anmeldelser, og Ebert har givet den 4/4 (hans anmeldelse er dog ikke oppe endnu, men karakteren står der på hans hjemmeside): http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...
Derudover åbner også A Dangerous Method, som desværre har vist sig at være en lille skuffelse, og My Week With Marilun, der ligeledes er en lille skuffelse rent anmeldermæssigt, begge denne weekend. Det samme har Rampage, som har Woody Harrelson i hovedrollen. Anmelderne siger, at rollen har Oscarpotentiale.
#191 Wangsgaard 13 år siden
Det er så med studierabbat , mener det koster 7 pund for voksen så skal du gange det med 8,5 :)
De har også et måndeskort til kun 15 pund, so kan du gå ubegrænset i biffen!
#192 MMB 13 år siden
Og det har du ikke, fordi...?
#193 Wangsgaard 13 år siden
#194 Slettet Bruger [2435609199] 13 år siden
Anmeldelsen giver også et godt indtryk af hvad det er for en film vi kan forvente os. Hvor The Artist er en hyldest til amerikansk film er det en hyldest til fransk film. Dette stemme meget godt overens med det som Scorsese brænder for. Og det ser ud til at han i denne film hylder hans idoler på en bedre og mere sofistikeret måde end f.eks. Tarantino. Alene scenen med Lumière glæder jeg mig meget til at se.
#195 MMB 13 år siden
Men Todd McCarthys anmeldelse har fået en 100'er inde på Metacritic, så godt ser det da ud. :)
#196 MMB 13 år siden
#197 MMB 13 år siden
Jeg vil snart begynde at gribe det hele lidt omvendt an. Jeg har her i denne uge både set Oscarkandidaterne Midnight in Paris og The Tree of Life, som jeg vil anmelde og give mine bud på, hvilke kategorier de kan nappe nomineringer i.
#198 MMB 13 år siden
Jeg kan dog fortælle, at den nye Muppets film får fantastiske anmeldelser (ikke at jeg tror, den har særlig meget Oscarpotentialer i de store kategorier.
Hugo får også fremragende anmeldelser, og Ebert har givet den 4/4 (hans anmeldelse er dog ikke oppe endnu, men karakteren står der på hans hjemmeside): http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...
Derudover åbner også A Dangerous Method, som desværre har vist sig at være en lille skuffelse, og My Week With Marilun, der ligeledes er en lille skuffelse rent anmeldermæssigt, begge denne weekend.
Det samme har Rampage, som har Woody Harrelson i hovedrollen. Anmelderne siger, at rollen har Oscarpotentiale.
#199 MMB 13 år siden
#200 Åkepool 13 år siden
Og ikke mindst Marilyn, istedet for Marilun ;)