Gravatar

#421 Collateral 12 år siden

Foeller (418) skrev:
26. februar!

frahm-2 (419) skrev:
26. februar. Nomineringer kommer ud 24. januar.

Tak :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#422 MMB 12 år siden

That's life, grandpa! ;)
Gravatar

#423 MMB 12 år siden

I må forresten gerne oplyse om Oscar (eller award show) konkurrencer!
Gravatar

#424 Collateral 12 år siden

Foeller (423) skrev:
I må forresten gerne oplyse om Oscar (eller award show) konkurrencer!

BDlive lavede en sidste år, og tænker jeg at de formentlig gentager. Skal nok lige linke når/hvis det kommer op.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#425 MMB 12 år siden

Tak! :)
Gravatar

#426 frahm-2 12 år siden

Skrev i øvrigt lige til TV2 og spurgte om uddelingen og den bliver vist på TV2Film. Se nedenstående svar:

Om Oscar-transmissionen kan jeg oplyse, at rettighederne til denne begivenhed er købt for længe siden, da ingen anede, at YouSee ville smide TV 2 FILM ud af selskabets tv-pakker. Så da TV 2 FILM købte Oscar-rettighederne, var det - som de foregående år - alene til TV 2 FILM, og vi har ikke mulighed for at vende tilbage og købe rettigheder til visning på andre kanaler.

Oscar-uddelingen vil altså udelukkende blive vist på TV 2 FILM. Vi har ikke og kan ikke på nuværende tidspunkt få rettigheder til at sende på f.eks. TV 2.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#427 MMB 12 år siden

Heldigt at mit antenneselskab har TV2 FILM, der i øvrigt snart kommer i HD. =)
Gravatar

#428 Wangsgaard 12 år siden

Tror jeg vil se det i imperial som de andre år. I må gerne give en heads up hvis i ved hvornår der kan købe billetter.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#429 Åkepool 12 år siden

Fra hvornår kan man ikke se TV2 FILM, når man har fuldpakke hos YouSee?

Og koster det vildt meget at købe den som ekstra kanal og kan man nøjes med at købe en ekstra kanal?

Har set 5 af de tilbageværende nominerede for Visuelle effekter og hepper stadig lidt på aberne.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#430 Kruse 12 år siden

Åkepool (429) skrev:
Fra hvornår kan man ikke se TV2 FILM, når man har fuldpakke hos YouSee?

Den skulle allerede være forsvundet nu. Det er den i hvert fald hos mig(Der hvor TV2 Film var hos mig kan jeg nu kun se en skærm fra Yousee, der fortæller mig at kanalen ikke længere er i deres pakke).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: