Gravatar

#81 frahm-2 13 år siden

Det er jo set før, at Almodovars film er blevet nomineret i andre kategorier. Jeg tror dog ikke rigtig på The Skin I Live In til nogle andre priser, men det kan ændre sig endnu.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#82 MMB 13 år siden

Ja, det er naturligvis rigtigt, men The Skin I Live In har trods alt ikke taget anmelderne med storm. :)
Gravatar

#83 MMB 13 år siden

Her er et større "Hugo" galleri, hvor bl.a. Christopher Lee kan ses: http://arnzilla.12.forumer.com/viewtopic.php?t=131...
Gravatar

#84 Highland Park 13 år siden

Kan Hugo og hans pokkers cabaret ikke få sin egen tråd? :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#85 MMB 13 år siden

Highland Park (84) skrev:
Kan Hugo og hans pokkers cabaret ikke få sin egen tråd? :)

Tja, det kan ham dersens Hugo vel godt. :P Men det er nok begrænset, hvor meget mere vi kommer til at høre om Hugo før premieren. Men til premieren vil jeg nok også lige kommentere dens anmeldelser - men det har jo i høj grad også Oscar-relevans. :)
Gravatar

#86 MMB 13 år siden

De første anmeldelser til Spielbergs The Adventures of Tintin er landet, og de ser umiddelbart ikke alt for imponerende ud - taget Spielbergs niveau i betragtning.

5 ud af 7 anmeldelser er dog positve, men en gennemsnitskarakter på 6,3 vidner ikke om, at det er årets film, som vi har i vente her. Meget kan dog nå at ændre sig endnu, da det kun er et meget lille udpluk af anmeldelserne. http://www.rottentomatoes.com/m/the_adventures_of_...
Gravatar

#87 Slettet Bruger [2435609199] 13 år siden

Jeg synes nu ellers den har fået rigtig gode anmeldelser. The Hollywood Reporter, Variety og Empire er allesammen meget begejstrede for filmen.

Nu er der så også 2 måneder til at filmen bliver udgivet, så der går nok noget tid inden de rigtige anmeldelser kommer. Her tænker jeg på de anmeldere som betyder noget i Oscar sammenhæng. Kevin Turan, AO Scott, Manohla Dargis, David Edelstein, Anthony Lane, Lisa Schwarzbaum og muligvis også Travers.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#88 frahm-2 13 år siden

Uanset anmeldelserne, må den jo stadig betragtes som et godt bud på en del af de tekniske kategorier.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#89 MMB 13 år siden

De tekniske kategorier (og sikkert også score) bør den være ret sikker i. Derudover så virker animationskategorien så svag i år, at den stadig helt sikkert også bør kunne få en nominering der - måske er den endda stadig favorit.

Det er heller ikke, fordi jeg vil afskrive den endnu - som jeg skrev, så kan meget nå at ændre sig endnu. De første lidt under 10 anmeldelser lægger dog ikke op til en film af vanlig Spielberg kvalitet. Men det er stadig tidligt at spå om det.
Gravatar

#90 SebReuber 13 år siden

Foeller (89) skrev:
De tekniske kategorier (og sikkert også score) bør den være ret sikker i. Derudover så virker animationskategorien så svag i år, at den stadig helt sikkert også bør kunne få en nominering der - måske er den endda stadig favorit.

Nu er det jo en motion capture-film, og den kan derfor risikere slet ikke at blive erklæret gyldig i animationsfilm-kategorien. Mener der var et lignende tilfælde for nogle år siden, men de kan selvfølgelig have ændret reglerne siden.

Skriv ny kommentar: