Gravatar

#491 Michael Andersen 12 år siden

Der går meget lang tid imellem nyt filmmusik fra Williams' hånd, og så kom "Tintin" og "War Horse" nærmest oven i hinanden, så jeg har bevidst valgt at at holde mig til "Tintin" og udsætte "War Horse" til omkring filmens premiere.

Det er muligt du skal se "War Horse" først før musikken folder sig rigtigt ud. Sådan havde jeg det i hvert fald med "Tintin". Før filmen = udmærket. Efter filmen = super fedt :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#492 MMB 12 år siden

Det kan selvfølgelig godt være, det er tilfældet. :) Tintin har jeg heller ikke fået set endnu. Jeg skal skynde mig at nå den snart. :)
Gravatar

#493 IK 12 år siden

Jeg er lidt tilbageholdende med at udpege en favorit til bedste score. Har lyttet til War Horse, Hugo, The Artist og The Girl With The Dragon tattoo.
Umiddelbart er sidstnævnte den jeg finder mest vanedannende, uden at være noget helt ekstraordinært. Sidste år var jeg slet ikke i tvivl om, at det enten ville være Social Network eller min personlige favorit, Inception, men synes sgu det på en eller anden led, virker lidt dødt i år. War Horse skriger som en film, der bare vil påminde sit publikum om, at den er så episk. Det virker lidt påtrængende til min smag. Hugo passer sikkert fint til filmen, men er slet ikke stimulerende eller følelsesvækkende for mig.
Gravatar

#494 Batsy 12 år siden

Michael Andersen (488) skrev:
Jeg tror du mener: Williams DA-DA-DA Williams DA-DA-DA :P

Havde også tænkt mig at skrive DA DA, men holdt op med det :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#495 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden

Så har jeg fået mit gavekort til Amazon fra Awards Daily. Det var så på $25 i stedet for de $20, så det er sgu meget fedt.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#496 MMB 12 år siden

American Society of Cinematographers har nomineret de 5 følgende film:

Guillaume Schiffman, AFC (The Artist)
Jeff Cronenweth, ASC (The Girl with the Dragon Tattoo)
Robert Richardson, ASC (Hugo)
Hoyte van Hoytema, FSF, NSC (Tinker Tailor Soldier Spy)
Emmanuel Lubezki, ASC, AMC (The Tree of Life)

Der er én pæn overraskelse, og det er, at War Horse igen, igen blev forbigået. Hold da op en hård uge, det har været for den! I stedet blev der plads til TTSS, som fik den sidste plads. Favoritten til Oscar må være Emmanuel Lubezki foran Guillaume Schiffman og derefter Robert Richardson!
Gravatar

#497 MMB 12 år siden

Der er i øvrigt Critics Choice i aften, hvor Scorsese får tildelt en speciel pris. Leonardo DiCaprio og Olivia Harrison vil præsentere prisen, mens Bob Dylan optræder på scenen! :)
Gravatar

#498 MMB 12 år siden

The Artist vandt Critics Choice Awards:
http://www.imdb.com/oscars/nominations/critics-cho...
Gravatar

#499 MMB 12 år siden

Jeg glemte at skrive, at i går lukkede muligheden for at sende sine bud på nomineringer ud. Det vil sige, at alt, der sker fra nu af, vil ikke have en indflydelse på, hvilke film der bliver nomineret.
Gravatar

#500 Wangsgaard 12 år siden

Jeg håber at Fassbender får en nominering for bedste skuespiller og for min skyld skal War horse ikke vinde nogen af de store priser.

Mine anmeldelser er i what-we-saw-tråden
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: