Gravatar

#621 Collateral 12 år siden

Foeller (620) skrev:
Newsweek's Oscar roundtable med Viola Davis, George Clooney, Tilda Swinton, Christopher Plummer, Charlize Theron og Michael Fassbender.
http://www.thedailybeast.com/articles/2012/01/23/g...

Især part 8 om Malick er rigtig interessant!

Det var virkelig underholdende! Tak for link.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#622 Kruse 12 år siden

Ja, jeg vil også gerne lige sige tak for link :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#623 MMB 12 år siden

#621 & #622

Så lidt da! :)
Har I set LA Times' director's roundtable?

Anyway, er de første 5 dele her med Martin Scorsese, Alexander Payne, George Clooney, Stephen Daldry og Michel Hazanavicius:

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Gravatar

#624 Collateral 12 år siden

Foeller (623) skrev:
Anyway, er de første 5 dele her med Martin Scorsese, Alexander Payne, George Clooney, Stephen Daldry og Michel Hazanavicius

Kan ikke holde styr på de der roundtables (anede slet ikke der var så mange forskellige), men nej dem der har jeg vidst ikke set... endnu!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#625 MMB 12 år siden

Good luck! Der kommer flere afsnit af det i denne uge!
Gravatar

#626 MMB 12 år siden

Der kommer for god's sake Oscar-nomineringer i morgen!!!!!

Hvad håber I på, og hvem holder I med!?

Jeg holder indtil videre med Midnight in Paris - sammen med Scorsese. Men jeg mangler stadig at se nogle vigtige film endnu - jeg håber dog på at nå (næsten) alt!
Gravatar

#627 Collateral 12 år siden

Foeller (626) skrev:
Der komer for god's sake Oscar-nomineringer i morgen!!!!!

Hvad håber I på, og hvem holder I med!?

Jamen jeg har jo stadig en god del af filmene til gode, og mangler i høj grad dette års "Black Swan", altså en film som virkelig kan imponere eller ramme mig. Jeg er rigtig glad for "My Week with Marilyn", men som film betragtet bliver skabelonen nok for fremtrædende og hovedkarakteren lidt for kedelig. Men Michelle Williams må og skal nomineres i kvindelige hovedrolle. Hun var fremragende! Jeg håber også at Leo DiCaprio får nomineringen som bedste mandlige hovedrolle, meeeen grundet "J. Edgar"s problemer som helhed vinder han formentlig ikke, selvom det egentlig ikke ville gøre mig noget (siger jeg med det forbehold at jeg stadig har en del film til gode). Jeg glæder mig til at læse nomineringerne, så jeg kan få udarbejdet en liste over film der (så vidt muligt) skal ses inden uddelingen. Descendants, War Horse og The Artist har jeg dog allerede planlagt at skulle have set, og Tree of Life nupper kæresten og jeg muligvis via Voddler på oscardagen, hvor vi plejer at samle lidt op på de film vi ikke har fået set, men som er til at få fat på.
Gravatar

#628 MMB 12 år siden

Har du set Midnight in Paris? :)
The Tree of Life vil jeg også gerne anbefale! Meget speciel oplevelse - på den gode måde altså.

Har anmeldt begge film i denne tråd for en del sider siden efterhånden.

Men af de store film, så mangler jeg vist kun Hugo, The Artist og The Descendants. Jeg får MINIMUM set 2 af de 3.
Gravatar

#629 SebReuber 12 år siden

Midnight in Paris er nok også, lidt overraskende, min favorit af de store spillere jeg har set indtil nu. Allens film har ellers aldrig rigtig været min kop te, men den var et rigtig positivt bekendtskab.

Ellers håber jeg lidt på at Oldman kan score en nominering i mændenes hovedrolle-kategori. Jeg har ikke set Tinker, Tailor, Soldier, Spy, men hvornår har den mand gjort sig fortjent til et anerkendende nik fra AMPAS? :)

Og så Nolte selvfølgelig.. Er ikke ovenud begejstret for Warrior, men Nolte er drøngod i den imo. Har så også altid godt kunne lide ham som skuespiller, så mit syn er sikkert en kende farvet.

Manuskript-nomineringer til Win Win og The Guard ville jeg også bifalde, selvom specielt sidstnævnte er ønsketænkning.

Må lige se om jeg kan få smidt mine bud op, her i løbet af aftenen.
Gravatar

#630 MMB 12 år siden

Vi er ret enige så! Jeg synes også, Nolte er den bedste birolle i år. Og jeg har set Plummers, Brooks' og Hills film. :) Men jeg synes sgu også, Nolte er en ret undervurderet skuespiller. Han er intet mindre end fantastisk i The Thin Red Line for ikke at tale om Life Lessons. Og jeg synes endda, Warrior var jævnt kedelig.

Skriv ny kommentar: