Gravatar

#121 MMB 13 år siden

... :P
Gravatar

#122 frahm-2 13 år siden

Er i øvrigt lige kommet tilbage fra forpræmiere på Tintin og jeg vil gerne sætte hele min opsparing på at den ikke bliver nomineret til bedste film. Score, lyd og måske klipning er dog gode bud. Jeg er ikke helt sikker på hvordan den står i Visual Effects, da det jo er en form for animation. Andet tror jeg ikke den kan regne med.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#123 Wangsgaard 13 år siden

Collateral (118) skrev:

Foeller (117) skrev:
The Social Network skulle selvfølgelig have vundet Bedste film og især bedste instruktør.

Fixed ;P

Fixed ;P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#124 Kruse 13 år siden

Både "The Social Network" og "Black Swan" skulle selvfølgelig have vundet for Bedste Film og Bedste Instruktør!!! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#125 Ericmase 13 år siden

Foeller (117) skrev:
Inception skulle selvfølgelig have vundet Bedste film og især bedste instruktør.

Fixed ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#126 MMB 13 år siden

If it ain't broke, don't fix it.
Gravatar

#127 Lord Beef Jerky 13 år siden

Ericmase var den sjoveste af jer alle!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#128 elwood 13 år siden

Der er skam mange Oscar intresserede herinde, men i mit tilfælde er det her stadigvæk for tidligt for mig og begynde og snakke om kandidater, da der er så mange film endnu, der mangler at komme ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#129 Slettet Bruger [2435609199] 13 år siden

Det jeg ønsker mig mest lige nu, det er at George Clooney ankommer til Oscarfesten. Det kan faktisk redde hele showet for mig. Når han er der, er det altid interessant. Kan huske sidste gang hvor han kom for sent, da han lige ville skrive autografer til dem som ikke kunne komme helt tæt på.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#130 frahm-2 13 år siden

Han er jo lidt ved at overtage Jack Nicholsons rolle som kongen af Hollywood, men som alle oscarværter også kan tillade sig at gøre grin med. Hvis nu de begge to sad på forreste række ville det jo være helt perfekt.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com

Skriv ny kommentar: