I går blev Oscar-stemmesedlerne sendt ud til akademimedlemmerne, så fra nu af og til og med 21. februar kan medlemmerne af akademiet stemme! Med andre ord så går vi ind i sidste fase af Oscar-ræset!
De nominerede film er også begyndt at dumpe ind i min postkasse! Så ”Moneyball” i går – den skuffede mig lidt!
Forstået på den måde, at du får screeners, eller fordi du har købt filmene? :) Og jeg var nok også en anelse skuffet over Moneyball, selvom jeg trods alt giver den 7/10.
wiseguy (865) skrev:
Ellers læste jeg, at Paprika Steen styrer slagets gang, når TV2 film i år sender showet.
Fuck, du har ret. Den havde jeg totalt misset. NOOOOOO... Kvinden udtalte jo helt seriøst i Go' morgen (eller aften) Danmark, at hun troede, hun var tæt på en Oscar-nominering for applause.
Skuffet over Moneyball? Det var sgu da en fremragende film, der på fin vis viser en side frem af baseball, som jeg personligt aldrig har oplevet før. Jeg fandt den i hvert fald medrivende og sin nominering værdig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Forstået på den måde, at du får screeners, eller fordi du har købt filmene? :) Og jeg var nok også en anelse skuffet over Moneyball, selvom jeg trods alt giver den 7/10.
Hæ hæ naaah så heldig er jeg ikke, så det er bare at betale ved kasse 1 - Amazon er helt pjattet med mig for tiden ;o) Resten må jo så ses i biffen.
Lord Beef Jerky (868) skrev:
Skuffet over Moneyball? Det var sgu da en fremragende film, der på fin vis viser en side frem af baseball, som jeg personligt aldrig har oplevet før. Jeg fandt den i hvert fald medrivende og sin nominering værdig.
Det filmiske håndværk fejler intet og der spilles da fornuftigt på samtlige pladser - men den fangede mig aldrig rigtig og jeg havde forventet mere... Forstår nu overhovedet ikke dens nomineringer? den vinder da heller ikke en bønne... 4/6 herfra
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#861 IK 12 år siden
#862 frahm-2 12 år siden
#863 MMB 12 år siden
Tom Hanks
Jennifer Lopez
Bridesmaids castet
#864 MMB 12 år siden
#865 wiseguy 12 år siden
Ellers læste jeg, at Paprika Steen styrer slagets gang, når TV2 film i år sender showet.
#866 MMB 12 år siden
Forstået på den måde, at du får screeners, eller fordi du har købt filmene? :)
Og jeg var nok også en anelse skuffet over Moneyball, selvom jeg trods alt giver den 7/10.
Fuck, du har ret. Den havde jeg totalt misset. NOOOOOO... Kvinden udtalte jo helt seriøst i Go' morgen (eller aften) Danmark, at hun troede, hun var tæt på en Oscar-nominering for applause.
#867 frahm-2 12 år siden
Så er det måske meget godt at man er tvunget til at se det på NRK.
#868 Lord Beef Jerky 12 år siden
#869 wiseguy 12 år siden
Hæ hæ naaah så heldig er jeg ikke, så det er bare at betale ved kasse 1 - Amazon er helt pjattet med mig for tiden ;o) Resten må jo så ses i biffen.
Det filmiske håndværk fejler intet og der spilles da fornuftigt på samtlige pladser - men den fangede mig aldrig rigtig og jeg havde forventet mere... Forstår nu overhovedet ikke dens nomineringer? den vinder da heller ikke en bønne...
4/6 herfra
#870 Lord Beef Jerky 12 år siden