Jeg synes, hendes (Sasha Stone fra AwardsDaily) holdninger skinner alt for meget igennem. Altså, hun har så travlt med at skrive, at dit og dat fortjener at vinde, at det virker frastødende og gør, at jeg nærmest håber, at vedkommende ikke vinder. Hendes tone er til tider også ret arrogant.
Det er jo meningen at holdningerne skal skinne igennem. Mange af de amerikanske hjemmesider dedikeret til film er blogs, hvor uddannende journalister bliver betalt for at skrive nyheder, artikler osv. med deres egne meninger - Se f.eks /Film.
Jeg synes det fungerer fantastisk og tilføjer personlighed. Jeg foretrækker i i hvert fald hjemmesider med personlige meninger i stedet for kedelige facts man kan få alle andre steder, som Hollywood Reporter eller Variety.
Kan anbefale InContention (specielt podcastet) i stedet for AwardsDaily.
The Hollywood Reporter har nu også artikler hvor skribentens mening kommer helt klart til udtryk. Scott Feinberg, Todd McCarthy og især Tim Goodman. Men forskellen på blogs og magasiner som The Hollywood Reporter (som dog også har deres egne blogs) er at blogs netop lever af deres personlige holdninger. Det er dem selv som person de sælger og ikke ligesom Variety og THR, bladet.
LA Times er den avis som skriver allermest om film, serier, musik og mærkeligt nok Hollywood, hvilket ikke er så sært da det er det som byen lever højt på. De har jo så også den fordel at de i langt højere grad kan få interessante interviews (ligesom THR også kan) og de har grobund for at skrive langt mere interessante artikler end f.eks blogs som Awards Daily, i og med at de er professionelle journalister.
Jeg følger selv Awards Daily, THR og LA Times. De giver lidt af hvert fra alle verdener. Derudover er der jo også den størst side hvad angår prisuddelinger. Nemlig Gold Derby. Det har i mange år arbejdet tæt sammen med LA Times og de fokuserer udelukkende på prisuddelinger. Indenfor film, tv, musik og teater.
Misforstå mig ikke. Jeg har ikke noget imod, at de forskellige blogs har deres egne meninger. Jeg synes blot, det kan blive for meget, især når det betyder, at en anden film næsten bliver nedgjort.
Jeg synes faktisk ikke at Lie Kaas fortjener prisen for den rolle, men da jeg ikke har set nogle af de andre nominerede er det jo svært at sige hvem der skulle have haft den i stedet. Jeg er også lidt ærgerlig over at Black Swan ikke vandt bedste amerikanske film. Selvom Drive er god, så er Black Swan lige et par gange bedre.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
problemet er lidt at man for det første sjældent har set alle kandidater og for det andet at det som regel er de samme tordenskjolds soldater, der bliver nomineret. Jeg er begyndt at følge lidt med i Robert, siden jeg fik stemmeret til den, men jeg skal stadig blive bedre til at få set de danske film i løbet af året.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#871 MMB 12 år siden
+ Halle Berry nu
#872 Frederik 12 år siden
Det er jo meningen at holdningerne skal skinne igennem. Mange af de amerikanske hjemmesider dedikeret til film er blogs, hvor uddannende journalister bliver betalt for at skrive nyheder, artikler osv. med deres egne meninger - Se f.eks /Film.
Jeg synes det fungerer fantastisk og tilføjer personlighed. Jeg foretrækker i i hvert fald hjemmesider med personlige meninger i stedet for kedelige facts man kan få alle andre steder, som Hollywood Reporter eller Variety.
Kan anbefale InContention (specielt podcastet) i stedet for AwardsDaily.
#873 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden
LA Times er den avis som skriver allermest om film, serier, musik og mærkeligt nok Hollywood, hvilket ikke er så sært da det er det som byen lever højt på. De har jo så også den fordel at de i langt højere grad kan få interessante interviews (ligesom THR også kan) og de har grobund for at skrive langt mere interessante artikler end f.eks blogs som Awards Daily, i og med at de er professionelle journalister.
Jeg følger selv Awards Daily, THR og LA Times. De giver lidt af hvert fra alle verdener. Derudover er der jo også den størst side hvad angår prisuddelinger. Nemlig Gold Derby. Det har i mange år arbejdet tæt sammen med LA Times og de fokuserer udelukkende på prisuddelinger. Indenfor film, tv, musik og teater.
#874 MMB 12 år siden
#875 MMB 12 år siden
+ Cameron Diaz
#876 MMB 12 år siden
Period Film
HUGO Production Designer: Dante Ferretti
Fantasy Film
HARRY POTTER AND THE DEATHLY
HALLOWS PART 2 Production Designer: Stuart Craig
Contemporary Film
THE GIRL WITH THE DRAGON TATTOO Production Designer: Donald Graham Burt
Det må derfor helt klart konstateres, at Hugo er favorit i denne kategori til Oscar-showet.
Annie Awards:
Rango vandt hovedprisen ved Annie awards og cementerer dermed sin titel som kæmpefavorit til Oscar-showet.
#877 MMB 12 år siden
Dog fik Dirch også nogle store priser.
#878 frahm-2 12 år siden
Jeg er også lidt ærgerlig over at Black Swan ikke vandt bedste amerikanske film. Selvom Drive er god, så er Black Swan lige et par gange bedre.
#879 MMB 12 år siden
#880 frahm-2 12 år siden
Jeg er begyndt at følge lidt med i Robert, siden jeg fik stemmeret til den, men jeg skal stadig blive bedre til at få set de danske film i løbet af året.