Gravatar

#851 Babo84 13 år siden

Det var også umiddelbart min tanke med at Take Shelter er en indiefilm. Og synd for Shannon. Den var også smukt fotograferet, men svært at opnå den nominering når filmen ikke er taget i betragtning overhovedet.
Gravatar

#852 MMB 13 år siden

Har ikke selv set Take Shelter (endnu), og jeg kommer heller ikke til det i lang tid, da programmet for den næste måned er fyldt op med Oscar-film, men jeg kunne godt forestille mig, at Shannon leverer en rigtig god præstation! :)
Gravatar

#853 MMB 13 år siden

Jeg er overbevist om, at der er andre herinde fra, som læser på Awards Daily en gang i mellem. Er der andre end mig, som synes, at de har kæmpe problemer med at holde sig nogenlunde neutrale derinde (de holder endda med Hugo)? Og så synes jeg, tonen er rigtig, rigtig grim i kommentarfelterne derinde.
Gravatar

#854 Slettet Bruger [2435609199] 13 år siden

#853 Sasha er ikke neutral og det har hun også op til flere gange indikeret at hun ikke er. Kommentarerne bliver modereret og de sletter også jævnligt kommentarer.

Det eneste der kan være lidt trivielt er at hun til tider kan køre i de samme historier og så skriver hun også artikler som nemt kunne være kortere, i og med at hun skriver en masse om ingenting.

Hun er i hvert fald stadigvæk ikke kommet sig over at The Social Network ikke vandt sidste år. Nå ja og så mener hun jo at Fincher er den bedste instruktør i Hollywood i øjeblikket. Noget jeg til gengæld er enig med hende i.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#855 MMB 13 år siden

Jeg synes, hendes (Sasha Stone fra AwardsDaily) holdninger skinner alt for meget igennem. Altså, hun har så travlt med at skrive, at dit og dat fortjener at vinde, at det virker frastødende og gør, at jeg nærmest håber, at vedkommende ikke vinder. Hendes tone er til tider også ret arrogant.
Gravatar

#856 frahm-2 13 år siden

OK. Jeg var ikke lige opmærksom på de engelske udgivelser.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#857 MMB 13 år siden

frahm-2 (856) skrev:
OK. Jeg var ikke lige opmærksom på de engelske udgivelser.

Okay! :) De engelske udgivelser er næsten de eneste, jeg er opmærksom på. Køber stort set alt igennem Amazon. :)
Gravatar

#858 MMB 13 år siden

Her er nogle sjove alternative Oscar-plakater: http://www.theshiznit.co.uk/feature/if-2012s-oscar...
Gravatar

#859 IK 13 år siden

The Girl with The dragon tattoo og The iron lady er fandme fede. 

Men Hugos dårlige markedsførelse skal heller ikke overses. :-)
Gravatar

#860 MMB 13 år siden

Kan også ret godt lide J. Edgar! :) Den er god spas.

Skriv ny kommentar: