Gravatar

#881 Åkepool 12 år siden

frahm-2 (880) skrev:
Jeg er begyndt at følge lidt med i Robert, siden jeg fik stemmeret til den

Hvordan får man stemmeret til Robert? Eller sagt på en anden måde, hvad laver du, som gør at du kan stemme?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#882 frahm-2 12 år siden

Man skal arbejde fuld tid i filmbranchen, for at blive medlem af det danske filmakademi, som gør at man kan stemme. Jeg ved ikke om der er nogle restriktioner om hvad man præcist skal lave i filmbranchen, men da de ikke afviste en sølle marketingmand fra CPH PIX, så er der nok ikke de store restriktioner.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#883 Lord Beef Jerky 12 år siden

Fremragende at have stemmeret, når man, som du selv siger, ikke har set andre film af de nominerede til bedste mandlige hovedrolle end Dirch.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#884 MMB 12 år siden

Daniel Radcliffe er sur over Potters manglende nomineringer: http://www.digitalspy.co.uk/movies/news/a364426/ha...

Hvad mener I? Burde Potter have haft en nominering?
Gravatar

#885 MMB 12 år siden

haft en nominering for bedste film*
Gravatar

#886 Kruse 12 år siden

Altså jeg ville ikke have haft noget imod at den fik en nominering istedet for "Extremely Loud and Incredible Close", men det kunne jeg sige om mange film :)

Og jeg ville hellere have haft en nominering til den forrige Harry Potter-film(altså Part 1), som var en smule bedre efter min mening.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#887 Åkepool 12 år siden

#882 - Ok, tak for info.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#888 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg synes bestemt at Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2 skulle have haft en nominering for bedste film. I mine øjne er den ikke den bedste i serien, men som et rygklap for en glimrende filmserie for både børn og voksne, der har tjent Hollywood rigeligt med penge, ville det kun være passende. Lidt ligesom da Return Of The King vandt en pokkers masse Oscars for nogle år tilbage.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#889 MMB 12 år siden

Personligt synes jeg klart, HP&TDH:P2 burde have fået en nominering, da den efter min mening er bedre end stort set hele Oscar-feltet. Men desværre bliver serien nok bare ikke betragtet seriøs nok og med samme tyngde som Ringenes Herre serien. Ærgerligt, eftersom det jo kun er de aller første film i serien, som er deciderede børnefilm.

Kruse (886) skrev:
Altså jeg ville ikke have haft noget imod at den fik en nominering istedet for "Extremely Loud and Incredible Close", men det kunne jeg sige om mange film :)

Hvordan har du fået set EL&IC? :)
Gravatar

#890 Kruse 12 år siden

Foeller (889) skrev:

Hvordan har du fået set EL&IC? :)

Det har jeg heller ikke, men bygger det udelukkende på fordomme, klip og anmeldelser :)

Lord Beef Jerky (888) skrev:
Jeg synes bestemt at Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2 skulle have haft en nominering for bedste film. I mine øjne er den ikke den bedste i serien, men som et rygklap for en glimrende filmserie for både børn og voksne, der har tjent Hollywood rigeligt med penge, ville det kun være passende. Lidt ligesom da Return Of The King vandt en pokkers masse Oscars for nogle år tilbage.

Det kan jeg sagtens følge dig i, og det ville også være helt passende efter min mening. Det er en imponerende bedrift de har foretaget sig, især det at kunne holde et så højt niveau for så mange film.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: