Gravatar

#891 MMB 12 år siden

Kruse (890) skrev:
Det har jeg heller ikke, men bygger det udelukkende på fordomme, klip og anmeldelser :)

Shame on you, Kruse! :P
Gravatar

#892 MMB 12 år siden

Dette er meget trist læsning, hvis du spørger mig. Graham King snakker om Hugos skuffende box office tal, og hvad det betyder for hans valg af film, som han fremover kommer til at producere: http://latimesblogs.latimes.com/movies/2012/02/gra...

LA Times skrev:
“I’ve completely changed my way of thinking about making movies, maybe from hitting my head too hard a couple of times,” he told me. “Now when I read a script, I think — what does the audience want to see? In the past, I was only thinking about what I wanted to make. But I’m changing my ways. I’m too old, too tired. I don’t want to live on the edge anymore.”
Gravatar

#893 Collateral 12 år siden

BDlive afholder igen i år en kæmpe konkurrence og en masse små i løbet af og op til oscarnatten. Er man på FB kan man læse her: http://www.facebook.com/events/148852048566580/

Ellers kommer der formentlig snart mere op på hovedsitet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#894 MMB 12 år siden

Super! Jeg kommer med ret stor sandsynlighed til at være online. ;)
Gravatar

#895 Collateral 12 år siden

Foeller (894) skrev:

Super! Jeg kommer med ret stor sandsynlighed til at være online. ;)

Cool :) Gør jeg (sjovt nok) også. Deltager dog ikke i konkurrencerne, men er sikker på de nok skal have skrabet nogle spændende præmier sammen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#896 Kruse 12 år siden

Foeller (891) skrev:
Shame on you, Kruse! :P

Kommer det fra dig, efter at du i dit forrige indlæg skrev at den nyeste Harry Potter-film er bedre end stort set hele Oscar-feltet, når der som minimum er fire af filmene som du ikke har set :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#897 MMB 12 år siden

Kruse (896) skrev:
Kommer det fra dig, efter at du i dit forrige indlæg skrev at den nyeste Harry Potter-film er bedre end stort set hele Oscar-feltet, når der som minimum er fire af filmene som du ikke har set :)

Snakker selvfølgelig om de film, jeg har set. :)
Men kan sagtens følge dig. ;)
Gravatar

#898 Slettet Bruger [2435609199] 12 år siden

Jeg har ikke set nogle af Harry Potter filmene endnu, så dem kan jeg ikke udtale mig om.

Udfra de film jeg har set indtil videre, har det dog ikke været et godt år. Et par enkelte hits her og der, blandt andet Midnight in Paris og TGWTDT.

Jeg glædede mig egentlig til Extremely Loud, baseret på bogen den er baseret på og instruktør samt skuespillere. En del anmeldelser har dog nævnt at det simpelthen er en bog der er svær at filmatisere. Der er mange passager i bogen, som gør sig godt på skrift men kan virke en anelse malplaceret i en film. Det er i hvert fald det som Todd McCarthy har skrevet.

Ellers håber jeg på at The Descendants kan rette lidt op på filmåret og glæder mig også til The Artist, som måske ikke er den genre jeg favoriserer men trods alt finder ganske hyggelige.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#899 MMB 12 år siden

Så har der været VES Awards:

De tre største priser vandt følgende film:

Outstanding Visual Effects in a Visual Effects-Driven Feature Motion Picture
Rise of the Planet of the Apes:Dan Lemmon, Joe Letteri, Cyndi Ochs, Kurt Williams

Outstanding Supporting Visual Effects in a Feature Motion Picture
Hugo: Ben Grossmann, Alex Henning, Rob Legato, Karen Murphy

Outstanding Visual Effects in an Animated Feature Motion Picture
Rango: Tim Alexander, Hal Hickel, Jacqui Lopez, Katie Lynch

Dette betyder altså, at Rise of the Planet of the Apes - som forventet - er storfavorit til Oscar-uddelingen. Vinderen af hovedprisen ved VES Awards og Oscar-uddelingen har været den samme i 7/9 tilfælde. De eneste undtagelser er The Golden Compass som vandt Oscar-prisen, mens Transformers vandt VES, og den anden gang var da Harry Potter 3 vandt VES, mens Spider-Man 2 vandt Oscaren.
Gravatar

#900 frahm-2 12 år siden

Det virker lidt som om at Abernes Planet er sikker. De vandt også en pris udover den store. Det gjorde Hugo selvfølgelig også mens Transformers vandt to mindre, så helt afgjort er det ikke. Men mine penge er stadig på Abernes Planet.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com

Skriv ny kommentar: