Jeg ved ikke om man skal have en forkærlighed for stumfilm for at lade sig rive med af denne fortælling, men jeg tror det ærlig talt ikke.
Jeg har ingen forkærlighed for stumfilm whatsoever og var skeptisk med hensyn til "The Artist", men den er i mine øjne en af de bedste film jeg har set i år og din anmeldelse rammer rigtig godt meget af det der gør den god.
Min kæreste kunne også lide den og har heller ikke den store erfaring med stumfilm. Så tænkte det nok.
Foeller (950) skrev:
Ja, fin anmeldelse, Collateral. Selvom jeg, som du måske nok ved, er ret uenig i flere af tingene. :)
Jeg ved godt, tråden har stået en anelse stille på det seneste, men i næste uge vil der komme indlæg om, hvem der burde vinde, i stride strømme.
Var også derfor jeg godt synes jeg kunne tillade mig at linke til anmeldelse.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg kunne sagtens forestille mig The Artist eller Hugo nappe prisen med deres mange nomineringer.
Det vil jeg bestemt ikke bestride. Jeg tror dog godt at Hugo kunne lave en Gangs of New York og ikke vinde noget på trods af de mange nomineringer. Det siger jeg selvfølgelig uden at have set filmen, så jeg tør ikke lægge hovedet på blokken. Det virker bare som om at den lige er nr. 2 eller 3 i de fleste kategorier.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Det vil jeg bestemt ikke bestride. Jeg tror dog godt at Hugo kunne lave en Gangs of New York og ikke vinde noget på trods af de mange nomineringer. Det siger jeg selvfølgelig uden at have set filmen, så jeg tør ikke lægge hovedet på blokken. Det virker bare som om at den lige er nr. 2 eller 3 i de fleste kategorier.
Tror jeg ikke rigtig på, tbh. :) Men om den vinder 1 eller 5 priser er svært at sige. :)
I stedet for at lave en helt ny tråd tænkte jeg at jeg lige ville spørge her.
Det ser ud til at Oscars bliver sendt på tv2 film igen i år. Jeg ejer ikke et tv abonnement (har et tv men ser kun film på lortet), men Oscars skal vi fandeme se.
Havde tænkt mig at anskaffe mig adgang til TV2 sputnik af denne ene årsag, men det viser sig fandeme at man IKKE kan se TV2 Film live på sputnik? Det ødelægger jo det hele. Kan det passe?
Og har jeg ellers andre muligheder? (udover en eller anden crummy live stream på en eller anden skummel side. Det prøve jeg til Golden Globes og det gik helt galt! lag, udfald, etc. :)
er der en anden reliable betalings side der viser det, enten i ind eller udland (som er tilgængelig i Danmark)
Tusind tak.
Ps. Det faktum at A Seperation ikke er nomineret i samtlige kategorier, gør hele seancen til en joke, men sådan er det jo altid. Wouldn't miss it for the world :)
Det ser ud til at Oscars bliver sendt på tv2 film igen i år. Jeg ejer ikke et tv abonnement (har et tv men ser kun film på lortet), men Oscars skal vi fandeme se.
Havde tænkt mig at anskaffe mig adgang til TV2 sputnik af denne ene årsag, men det viser sig fandeme at man IKKE kan se TV2 Film live på sputnik? Det ødelægger jo det hele. Kan det passe?
Og har jeg ellers andre muligheder? (udover en eller anden crummy live stream på en eller anden skummel side. Det prøve jeg til Golden Globes og det gik helt galt! lag, udfald, etc. :)
er der en anden reliable betalings side der viser det, enten i ind eller udland (som er tilgængelig i Danmark)
Tusind tak.
Ps. Det faktum at A Seperation ikke er nomineret i samtlige kategorier, gør hele seancen til en joke, men sådan er det jo altid. Wouldn't miss it for the world :)
tiany (805) skrev:
Ved ikke om det er blevet nævnt tidligere i tråden (orker ikke lige at kigge 800 indlæg igennem), men her er lidt info:
Sådan ser du Oscar-showet
TV 2 Film og TV 2 Film HD Optakt fra den røde løber og hele showet - men altså kun for dem, der ikke har YouSee som tv-udbyder.
NRK1 (norsk tv) Sender Oscar-showet live hele natten.
Pro7 (tysk tv) Sender Oscar-showet live hele natten.
Kanal 9 (svensk tv) Sender Oscar-showet live hele natten.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#951 Collateral 13 år siden
Min kæreste kunne også lide den og har heller ikke den store erfaring med stumfilm. Så tænkte det nok.
Var også derfor jeg godt synes jeg kunne tillade mig at linke til anmeldelse.
#952 Collateral 13 år siden
http://bdlive.dk/konkurrence/93
#953 frahm-2 13 år siden
#954 MMB 13 år siden
Tror jeg ikke rigtig på, tbh. :)
Men om den vinder 1 eller 5 priser er svært at sige. :)
#955 MMB 13 år siden
Er selvfølgelig helt i orden! :)
#956 Slettet Bruger [2435609199] 13 år siden
#957 Collateral 13 år siden
Så du konkurrencelink?
#958 MMB 13 år siden
Sure thing. :)
#959 Wrangque 13 år siden
Tusind tak.
#960 Collateral 13 år siden