Gravatar

#961 Kruse 13 år siden

Collateral: Han skriver at han ikke har noget tv-abonnement, så de kanaler hjælper ham nok ikke.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#962 Collateral 13 år siden

Kruse (961) skrev:
Collateral: Han skriver at han ikke har noget tv-abonnement, så de kanaler hjælper ham nok ikke.

Sorry. Var lige for hurtig i læsningen. Troede bare det var tv2 film han ikke havde, og at han derfor ville have skaffet sig adgang til Sputnik.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#963 MMB 13 år siden

Wrangque (959) skrev:
er der en anden reliable betalings side der viser det, enten i ind eller udland (som er tilgængelig i Danmark)

Godt spørgsmål, og jeg synes umiddelbart, det er svært at google sig til noget. Der vil selvfølgelig komme en hel masse luskede streams (helt sikkert også nogle med god kvalitet), men om der direkte er et kvalitetsstream, som man kan betale for, må jeg indrømme, at jeg ikke er sikker på. Måske der dukker noget op, når vi kommer senere på datoen?
Gravatar

#964 Wrangque 13 år siden

Lad os håbe det :)

Utroligt at man ikke engang kan komme til at betale sig fra at se Oscars! Jeg må forsøge at finde en streaming for funker. Hvorfor er tv2 Film også (tilsyneladende) den eneste tv2 kanal man IKKE kan se via sputnik. Sikkert noget med at de ikke må smække filmene på nettet, men Oscar er jo anderledes :)
Gravatar

#965 MMB 13 år siden

Har du prøvet at sende en mail til TV2 Film eller Sputnik?
Men du kan uden tvivl finde et fremragende stream, hvis du bare ved, hvordan du skal lede. :)
Hvis du ikke har fundet et alternativ til den tid, kan jeg godt prøve at finde nogle streams og smide dem op på dagen.
Gravatar

#966 MMB 13 år siden

Her er en artikel, der viser filmkritikerne kritisere de film, som senere viste sig at vinde Oscaren for bedste film: http://www.goldderby.com/films/photos/215/best-pic...

Nogle af dem er ret sjove. :)
Gravatar

#967 Wrangque 13 år siden

Har forresten (hvis der er nogen der er interesseret) fået svar fra TV2 efter at have sendt dem en mail. Damen skriver:

"Oscar-uddelingen vil udelukkende blive vist på TV 2 FILM. TV 2 har forsøgt at få net-rettigheder til Oscar-uddelingen, så den kunne sendes på TV 2 Sputnik, men det har desværre ikke kunnet lade sig gøre."

Oh well, så må jeg ud og finde et link på dagen. Der er sikkert andre der har samme problem og ikke har tv2 film.
Gravatar

#968 Collateral 13 år siden

Mine tanker om The Descendants
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#969 frahm-2 13 år siden

er der egentlig nogen der ved om der kommer en Filmz oscarkonkurrence i år?
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#970 MMB 13 år siden

Collateral (968) skrev:
Mine tanker om The Descendants

Er ret enig i, hvad du skriver - også karakteren! :)

Skriv ny kommentar: