Gravatar

#11 Bohemian 19 år siden

Well Har man ikke set den første Alien (1979) Så er den i hvert fald uhyggelig.
Free in serenity.
Gravatar

#12 chuck 19 år siden

#10 Hehe, ja. Me det var også for at se noget nyt. Ikke at jeg har set alle filmene i serien, men de ligner hinanden en lille smule :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#13 davenport 19 år siden

Altså, den mest uhyggelige film jeg har set, har nok været The Entity. Der lover jeg dig, at du søler dine shorts ;)
Hvis man kan blive skræmt over rumvæsner, så er Intruders også skræmmende. (Jeg hader de der små grå sataner..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 Vestas 19 år siden

#9 Wolf Creek er en fin film, men jeg synes ikke, at den specielt uhyggelig. Der går i hvert fald rigtig lang tid, før der sker noget voldsomt (i modsætning til f.eks. The Descent, hvor jeg spildte et glas cola ud over min sofa allerede 5 minutter inde i filmen...).
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#15 chuck 19 år siden

#13 Cool, den er også ved at blive genindspillet af Hideo Nakata :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#16 jessup 19 år siden

The Innocents, hvis du ikke har set den min gode mand - mesterværk - hvis du altså mener at s/h kan være godt og/eller relevant.
This is just until June
Gravatar

#17 filmz-bullettooth 19 år siden

#2 the others, ville jeg nok tage en anden dag....den er ok, men ikke speceilt uhyggelig. Det er jo selvfølgig forskeligt hvad man "tricker" på i gysersere.....
--------- for rent ---------
Gravatar

#18 inflector 19 år siden

The Eye fandt jeg pænt skræmmende.

Wolf Creek var rimelig intens og den har hjemsøgt mig flere gange senere, en af de få film der har givet mig mareridt.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#19 Benway 19 år siden

For nyligt fik jeg omsider set "Ju-on: Forbandelsen" (den oprindelige japanske udgave af "The Grudge"), men det var godt nok en stor skuffelse. Efter 20-25 minutter havde jeg stort set mistet interessen. Det er ikke så godt når man begynder at gabe midt i en gyser. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#20 jessup 19 år siden

Skeleton Key er der ingen grund til at se.
This is just until June

Skriv ny kommentar: