Altså, den mest uhyggelige film jeg har set, har nok været The Entity. Der lover jeg dig, at du søler dine shorts ;) Hvis man kan blive skræmt over rumvæsner, så er Intruders også skræmmende. (Jeg hader de der små grå sataner..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#9 Wolf Creek er en fin film, men jeg synes ikke, at den specielt uhyggelig. Der går i hvert fald rigtig lang tid, før der sker noget voldsomt (i modsætning til f.eks. The Descent, hvor jeg spildte et glas cola ud over min sofa allerede 5 minutter inde i filmen...).
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
#2 the others, ville jeg nok tage en anden dag....den er ok, men ikke speceilt uhyggelig. Det er jo selvfølgig forskeligt hvad man "tricker" på i gysersere.....
For nyligt fik jeg omsider set "Ju-on: Forbandelsen" (den oprindelige japanske udgave af "The Grudge"), men det var godt nok en stor skuffelse. Efter 20-25 minutter havde jeg stort set mistet interessen. Det er ikke så godt når man begynder at gabe midt i en gyser. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#11 Bohemian 19 år siden
#12 chuck 19 år siden
#13 davenport 19 år siden
Hvis man kan blive skræmt over rumvæsner, så er Intruders også skræmmende. (Jeg hader de der små grå sataner..)
#14 Vestas 19 år siden
#15 chuck 19 år siden
#16 jessup 19 år siden
#17 filmz-bullettooth 19 år siden
#18 inflector 19 år siden
Wolf Creek var rimelig intens og den har hjemsøgt mig flere gange senere, en af de få film der har givet mig mareridt.
#19 Benway 19 år siden
#20 jessup 19 år siden