#13 Aaaarh, bare tanken om "The Entity"... Den skal jeg godt nok aldrig se igen! (Selv om jeg nok ikke kan holde mig fra det kommende remake). Det er godt nok en skræmmende film, og efter sigende autentisk.
#1 Ellers vil jeg da også lige foreslå at du kan Poltergeist.
# 34 Nu vi er ved "devils" ... Så er "The Devils Backbone" da også et bud, eller hvad med Roegs "Rødt Chok", Chabrols "Slagteren" eller hans "Den Sorte Enke" for at nævne 2 som ikke altid bliver nævnt :)
#1 For guds skyld hold dig langt væk fra alt hvad Eli Roth har lavet, med mindre du ønsker at miste lysten til at se film.
Jeg vil ligesom mange af de andre anbefale nogle af de gamle gysere. Det meste af det nye er ikke værd at se. Men nu ser jeg heller ikke så meget indenfor gysergenren, da jeg finder filmene ret ligegyldige.
Hitchcock kan dog godt anbefales. Psycho er en fremragende gyser om end det ikke er Hitchcocks bedste film.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#31 NightHawk 19 år siden
Friday The 13'th
Halloween
Child's Play
Fright Night
og Bram Stokers Dracula
#32 Herrguth 19 år siden
#1 Ellers vil jeg da også lige foreslå at du kan Poltergeist.
#33 filmz-lbw 19 år siden
#34 Captain Vallo 19 år siden
Devil's Rejects er bestemt et godt bud.
Inkarneret brutalitet.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#35 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#36 jessup 19 år siden
#37 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#38 jessup 19 år siden
#39 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg vil ligesom mange af de andre anbefale nogle af de gamle gysere. Det meste af det nye er ikke værd at se. Men nu ser jeg heller ikke så meget indenfor gysergenren, da jeg finder filmene ret ligegyldige.
Hitchcock kan dog godt anbefales. Psycho er en fremragende gyser om end det ikke er Hitchcocks bedste film.
'Cause I'm evil"
#40 Bates 19 år siden