Gravatar

#31 NightHawk 19 år siden

Skal selv lave en lille gyser fiesta her på Fredag og skal se følgende film :

Friday The 13'th

Halloween

Child's Play

Fright Night

og Bram Stokers Dracula
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#32 Herrguth 19 år siden

#13 Aaaarh, bare tanken om "The Entity"... Den skal jeg godt nok aldrig se igen! (Selv om jeg nok ikke kan holde mig fra det kommende remake). Det er godt nok en skræmmende film, og efter sigende autentisk.

#1 Ellers vil jeg da også lige foreslå at du kan Poltergeist.
Gravatar

#33 filmz-lbw 19 år siden

Jeg har ikke selv set den endnu, men Rob Zombies The Devil's Rejects (og forløberen House of a 1000 corpses) kunne også være gode bud...
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#34 Captain Vallo 19 år siden

Devil's Rejects er bestemt et godt bud.
Inkarneret brutalitet.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#35 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 34 Nu vi er ved "devils" ... Så er "The Devils Backbone" da også et bud, eller hvad med Roegs "Rødt Chok", Chabrols "Slagteren" eller hans "Den Sorte Enke" for at nævne 2 som ikke altid bliver nævnt :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#36 jessup 19 år siden

The Tennant af Polanski både grin og paranoia.
This is just until June
Gravatar

#37 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 36 ... Eller "The Fearless Vampire Killers" ... Diverse Hammer House of Horror film, Ja, der er nok at tage af.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#38 jessup 19 år siden

Hvis det er med kæresten så er I spit on Your Grave heller ikke tosset :)
This is just until June
Gravatar

#39 filmz-jonasgr 19 år siden

#1 For guds skyld hold dig langt væk fra alt hvad Eli Roth har lavet, med mindre du ønsker at miste lysten til at se film.

Jeg vil ligesom mange af de andre anbefale nogle af de gamle gysere. Det meste af det nye er ikke værd at se. Men nu ser jeg heller ikke så meget indenfor gysergenren, da jeg finder filmene ret ligegyldige.

Hitchcock kan dog godt anbefales. Psycho er en fremragende gyser om end det ikke er Hitchcocks bedste film.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#40 Bates 19 år siden

Hovsa...så røg "The Devil's Rejects" lige i kurven. Den film ser ud til at være grotesk voldelig..lige noget for mig :)

Skriv ny kommentar: