#57 Jeg var meget imponeret over African Queen "green screen" optagelserne :) Det er faktisk nok noget af det bedste "fake back film", jeg har set i en klassisk film. Men ja, flot det er den!
Mad Men har absolut også noget med humør at gøre. At have lyst til at svinge med til perioden :)
Boardwalk Empire. Meget flot produceret, men jeg mistede pusten allerede efter andet afsnit og læste mig frem til, at den mere eller mindre fortsatte i samme stil. Looking outward instead of inward, som Slant Magazine skrev, hvilket vil sige for meget form og for lidt substans.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Jeg synes faktisk Boardwalk Empire blev bedre henimod slutningen, som leder hen til at det godt kunne blive en mere interessant anden sæson. Men ja, serien bevæger sig ekstremt langsomt, især i første halvdel af sæsonen. Synes dog Steve Buscemi, Kelly Macdonald og Michael Shannon gør det helt fremragende. Bevares, det er ikke den bedste serie jeg nogensinde har set, men jeg er bestemt ikke skræmt fra at give sæson 2 et skud.
Iøvrigt - kan det virkeligt passe at Game of Thrones slutter efter 10. afsnit? Med alle de sindssyge cliffhangers der afslutter hvert afsnit kan jeg slet ikke forestille mig at den kan nå at blive 'færdig' på de sidste par afsnit?
Iøvrigt - kan det virkeligt passe at Game of Thrones slutter efter 10. afsnit? Med alle de sindssyge cliffhangers der afslutter hvert afsnit kan jeg slet ikke forestille mig at den kan nå at blive 'færdig' på de sidste par afsnit?
Det bliver den heller ikke - så vidt jeg har forstået var første bog til for primært at etablere karaktererne og intrigerne.. det er også lykkedes! ;D
Det er godt de allerede har bekræftet Sæson 2
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Hvordan kan de give den 4/5 for selve filmen? Jeg faldt i søvn i biografen til den... Gab... Og jeg er ellers normalt en sucker for katastrofefilm. :-)
#61 Bruce 14 år siden
http://www.cinemasquid.com/blu-ray/movies/screensh...
Mad Men har absolut også noget med humør at gøre. At have lyst til at svinge med til perioden :)
Boardwalk Empire. Meget flot produceret, men jeg mistede pusten allerede efter andet afsnit og læste mig frem til, at den mere eller mindre fortsatte i samme stil. Looking outward instead of inward, som Slant Magazine skrev, hvilket vil sige for meget form og for lidt substans.
#62 PredatorX 14 år siden
Get to it man! :D
Jeg elsker den ihvertfald. Næsten ligeså meget som min datter hehehe...
#63 PredatorX 14 år siden
#64 McPeter 14 år siden
Iøvrigt - kan det virkeligt passe at Game of Thrones slutter efter 10. afsnit?
Med alle de sindssyge cliffhangers der afslutter hvert afsnit kan jeg slet ikke forestille mig at den kan nå at blive 'færdig' på de sidste par afsnit?
#65 El vez 14 år siden
Det bliver den heller ikke - så vidt jeg har forstået var første bog til for primært at etablere karaktererne og intrigerne.. det er også lykkedes! ;D
Det er godt de allerede har bekræftet Sæson 2
#66 McPeter 14 år siden
Damnit... :-D
#67 El vez 14 år siden
Jeg er gået igang med bogen - jeg kan ikke vente til 2012!
#68 Bruce 14 år siden
#69 McPeter 14 år siden
Hvordan kan de give den 4/5 for selve filmen? Jeg faldt i søvn i biografen til den... Gab...
Og jeg er ellers normalt en sucker for katastrofefilm. :-)
#70 El vez 14 år siden
:(