Batman & Robin Swordfish (ved ikke om vi er nok der kan lide til det ikke rigtig tæller) Alien 3 og 4, i særdelseshed 3 som jeg stadig mener er vildt undervurderet og på mange punkter bedre end 2'eren der ikke kan finde ud af om den vil være actionsplatter eller gyser.
#5 - jeg vil nok ikke tælle Swordfish med som en guilty pleasure. Synes selv det var en ganske ok film, men det er lidt ærgeligt den starter med en wow-følelse, og så ikke kommer der op igen.
Altså ja det jo ingen hemmelighed at jeg er vild med Steel på en eller anden obskør måde, jeg ligger flad af grin hver gang, fordi den prøver og tage sig selv alvor, men bare slet ikke er det. Og Judd Nelson er altså bare ikke nogen overbevisne skurk.
Har et par stykker, til men det vender jeg tilbage til.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Og så er der mange, der mener, at The Last Action Hero er en guilty pleasure. Personilgt kan jeg meget godt lide filmen, og jeg synes slet ikke den er dårlig nok til at blive kategoriseret som noget, man bør føle skyld over at finde god :-)
#1 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden
Film som de fleste hader, men som du MÅ smække på ind i mellem.
Jeg lægger ud:
Batman & Robin
Kom nu, ud af skabet med jeres indrømmelser!
#2 Skeloboy 14 år siden
Top Gun
Jeg kan den se den, hvonår det skal være. Men den er måske ikke rigtig en hade-film.
#3 McPeter 14 år siden
#4 fubar 14 år siden
Kan generelt godt lide Tony Scott. Han må være min guilty pleasure instruktør
#5 OxxY 14 år siden
Swordfish (ved ikke om vi er nok der kan lide til det ikke rigtig tæller)Alien 3 og 4, i særdelseshed 3 som jeg stadig mener er vildt undervurderet og på mange punkter bedre end 2'eren der ikke kan finde ud af om den vil være actionsplatter eller gyser.
Jeg kommer sikkert på flere senere :)
#6 Skeloboy 14 år siden
#7 elwood 14 år siden
Har et par stykker, til men det vender jeg tilbage til.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 MMB 14 år siden
#9 chronaden 14 år siden
#10 The Insider 14 år siden
Og så er der mange, der mener, at The Last Action Hero er en guilty pleasure. Personilgt kan jeg meget godt lide filmen, og jeg synes slet ikke den er dårlig nok til at blive kategoriseret som noget, man bør føle skyld over at finde god :-)