Gravatar

#1 Collateral 14 år siden

Jeg ved ikke om denne tråd har eksisteret før, men hvad er den (/de) dårligste film du nogensinde har set? (Lav evt. en top 3 med den dårligste som nummer 1.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Skeloboy 14 år siden

Tror den har været der før, men vi kan sagtens tage den igen:)

Som altid er der nogen, der går udover top3...og det gør jeg allerede nu(dog med en lille opdeling). Alle de nedenstående er dem, jeg vil give 0/10, og de tre øverste er så top3
Manos, The Hands of Fate
The Sinful Dwarf
Troll 2

Beast of Yucca Flats
Robot Monster
Plan 9 From Outer Space
Santa Claus Conquers The Martians
Horrors of Spider Island
Class of Nuke ‘Em High II: The Subhumanoid Meltdown
Ghoulies II

Der burde ikke være nogen overraskelser blandt dem
Gravatar

#3 inflector 14 år siden

Ichi the killer
Reptilicus
Saturn 3

Især Ichi er en stinker i min verden, men det er jeg vidst ene om at synes :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 McPeter 14 år siden

Så engang en eller anden helt afsindig dårlig ubådsfilm som jeg blev nødt til at stoppe fordi den var så dårlig, men kan ikke huske titlen.

Fik heller ikke set Snakes on a Plane færdig...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5 dyg 14 år siden

Eegah kandiderer også til en plads på listen, men derudover er jeg ret enig med Skelo.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 gi-jones 14 år siden

Det er svært, for jeg har set mange virkelige stinkere, men som regel er det med vilje, og morer mig kosteligt over dem. Dermed hører de næppe til på listen. Hvis vi derimod ser på store dyre film, der virkelig har skuffet, så har jeg et par nyere bud her:

Clash of the Titans
Knowing
De fortabte sjæles Ø
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 Skeloboy 14 år siden

#5 - ja, helt klart Eegah også kan være på den liste. Havde også glemt de to Ed Wood-film, Night of the Ghouls og Bride of the Monster.

Lige uden for listen er Troll, A Viking Saga og Glen & Glenda.

Men det siger sig selv, at alle de film burde være der. Hvis man skal tage efter film, der faktisk har et budget og er "rigtig" produceret, så:

Spider-Man 2
Transformers

Gravatar

#8 vanilla_ice 14 år siden

#3 Synes også Ichi the Killer er elendig, men jeg havde også nogle helt andre forventninger til den da jeg så den.

Ellers vil jeg da lige tilføje film som Epic Movie og Superhero Movie, som også hører til blandt de slemme.
Gravatar

#9 BN 14 år siden

Skeloboy (7) skrev:
Spider-Man 2

At den er "ringe" efter DIN smag, kan jeg gå med til. Men at den ligefrem skulle være en af de "ringeste film nogensinde", er det ikke at overdrive?

Jeg synes også, at 'No Country for Old Men' er en temmelig kikset film, der har lagt sit fokus de helt forkerte steder, hvilket den knækker halsen på tilsidst. Men bare fordi den fejler på trods af at være velproduceret og lavet af kanondygtige folk, så kunne jeg da ikke drømme om at udråbe den til en af de ringeste film nogensinde.

'Spider-Man 2' er den mest anmelderroste af de tre Spider-Man-film, så et eller andet må Sam Raimi & Co. have gjort rigtigt - mener ihvertfald mange. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 chronaden 14 år siden

BN (9) skrev:
At den er "ringe" efter DIN smag, kan jeg gå med til. Men at den ligefrem skulle være en af de "ringeste film nogensinde", er det ikke at overdrive?

Jeg synes også, at 'No Country for Old Men' er en temmelig kikset film, der har lagt sit fokus de helt forkerte steder, hvilket den knækker halsen på tilsidst. Men bare fordi den fejler på trods af at være velproduceret og lavet af kanondygtige folk, så kunne jeg da ikke drømme om at udråbe den til en af de ringeste film nogensinde.

'Spider-Man 2' er den mest anmelderroste af de tre Spider-Man-film, så et eller andet må Sam Raimi & Co. have gjort rigtigt - mener ihvertfald mange. ;-)

Af film jeg har SET, giver jeg ham fuldstændig ret, Spider-Man 2 er også på min top 3.
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: