Gravatar

#41 filmz-yoshimura 21 år siden

Mine "video nasties":

Bloodsport
The Messenger (Joan of Arc)
Predator
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#42 Yoda 21 år siden

Alt af Van Damme kunne jo nævnes her. Blandt andet "Cyborg", "Lion" og "Bloodsport" er på min liste.

Der er ikke tale om mesterværker, men de er både underholdende og interessante.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#43 lagoni 21 år siden

Jeg elskede "America's Sweethearts" og jeg fandt "Osmosis Jones" ustyrlig morsom. Sådan. Så blev det sagt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#44 Patriarch 21 år siden

Deep Blue Sea
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#45 nakalay 21 år siden

Nu I nævner Van Damme-film, må man altså heller ikke glemme Double Impact (alias Dobbelt slagkraft) - det er også top-underholdning! :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#46 evermind 21 år siden

#43: Yeah, "Osmosis Jones" giver et ordentligt los i lattermusklen! Mener nu heller ikke umiddelbart, at jeg er stødt på nogen, der ikke kunne se det sjove i den... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#47 filmz-propagandapanda 21 år siden

Freddy Got Fingered er en genial film IMO.
Jeg har set Terminator 2 15-20 gange...den er stadig for fed.
Af de pinlige: Pretty Woman, Sidekicks, Ninja Turtles filmene (disse film så jeg utallige gange da jeg var mindre, men NO MORE)!
Gravatar

#48 filmz-yoshimura 21 år siden

#47: No more? Ja ja, det siger I alle sammen ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#49 evermind 21 år siden

Jeg har aldrig set Turtles 3, men ville elske at gense de to første. De var sgu hyggelige! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#50 Patriarch 21 år siden

Var lige ved at købe "masters of the universe" med dolphen i England... meeeeeen... efter at have købt 21 andre film kom jeg på bedre tanker
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: