Nogen gange ved man at en film ikke er særlig god, men alligevel kan man se den igen og igen. En slags "guilty pleasure" film, som det måske er lidt pinligt at indrømme at man kan lide.
Jeg har fx "Hannibal" og de to "Final Destination" film, som jeg godt ved ikke er de store mesterværker, men som jeg alligevel har set op til flere gange.
Hvad siger I andre?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Blade filmene synes de fleste folk er middelmådige, men jeg synes nu de begge er rigtig god underholdning. Der er også nogle der mener den første er langt den bedste, men hvor jeg godt kan se begge film har forskellige styrker, er jeg nu stort set lige godt underholdt af begge to. Jeg har nu også en svaghed for hårdtslående karakterer der langer effektive oneliners af til højre og venstre, så der er Blade ikke helt vedsiden af.
Predator går absolut også an i den retning, Arnold er jo king of oneliners, men Ron P. er efterhånden godt deroppe af.
Andre topscorere er absolut Snatch og Lock Stock filmene der virkelig kan give en god stemning hjemme i stuen, hver gang man ser dem.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Flatliners, breakfastclub, St. Elmo's fire. convoy, og der er mange flere hvor de kommer fra, 80'ere klasikkere i min verden. Men føj hvor er det bare undeholdning i top klasse
Nu kommer den der er sværest at indrømme men Under Siege har jeg nok set 25+ gange lige da den kom ud på vhs.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
"Jeg har fx "Hannibal" og de to "Final Destination" film, som jeg godt ved ikke er de store mesterværker, men som jeg alligevel har set op til flere gange". Jeg ved ikke med jer, men jeg ser ikke kun mine film en eller to gange, tror også jeg har misforstået/over fortolket #1.
Film som nogle folk måske ikke synes er alt for gode, men jeg godt kan lide, og har set mange gange er: Deep Blue See, Et spørgsmål om ære og så er jeg helt pjattet med American pie 1,2,3 og Sum of all fears.
Jeg må nok indrømme jeg har en mega svaghed for American Pie serien, selvom jeg egentlig ikke bryder mig specielt meget om de her lallede amerikanske komedier, så er der bare et eller andet ved American Pie serien jeg ikke kan modstå.
#1 chandler75 21 år siden
Jeg har fx "Hannibal" og de to "Final Destination" film, som jeg godt ved ikke er de store mesterværker, men som jeg alligevel har set op til flere gange.
Hvad siger I andre?
#2 El vez 21 år siden
Predator går absolut også an i den retning, Arnold er jo king of oneliners, men Ron P. er efterhånden godt deroppe af.
Andre topscorere er absolut Snatch og Lock Stock filmene der virkelig kan give en god stemning hjemme i stuen, hver gang man ser dem.
#3 Morbid 21 år siden
#4 HelmerJ 21 år siden
80'ere klasikkere i min verden. Men føj hvor er det bare undeholdning i top klasse
Nu kommer den der er sværest at indrømme men Under Siege har jeg nok set 25+ gange lige da den kom ud på vhs.
#5 HelmerJ 21 år siden
#6 El vez 21 år siden
#7 filmz-nemesis 21 år siden
Jeg ved ikke med jer, men jeg ser ikke kun mine film en eller to gange, tror også jeg har misforstået/over fortolket #1.
Film som nogle folk måske ikke synes er alt for gode, men jeg godt kan lide, og har set mange gange er:
Deep Blue See, Et spørgsmål om ære og så er jeg helt pjattet med American pie 1,2,3 og Sum of all fears.
#8 ks 21 år siden
#9 El vez 21 år siden
#10 filmz-kain 21 år siden