Gravatar

#31 filmz-Dennis 21 år siden

Når gardinet trækkes for og jeg er alene ser jeg "Cobra", "Over The Top" og "Cliffhanger". Jeg er vild med gamle sylvester film.

- og så har jeg set Conwoy og Deathrace 2000 en masse gange.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#32 Morbid 21 år siden

Hvordan kan folk nævne film som Groundhog Day, Starship Troopers, Jacobs Ladder osv. ??

I må dælme have et højt kvalitets gennemsnit af film, hvis i synes i har noget at skamme jer over.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#33 filmz-uzumaki san 21 år siden

"Tombraider 1 & 2" og "Underworld". De tre film har jeg set utallige gange. Absolut ikke nogen mesterværker, men de er let fordøjelige og perfekt til en søndags-stener.
Kan også lige tilføje "The Shaolin Temple" og "Shogun Assassin". Perfekt underholdning til, når jeg bare skal koble fra.. ^^

"Uzumakiha watashino ichiban daijina monodesu..!!"
Gravatar

#34 inflector 21 år siden

Hmm jeg har også American Pie filmene blandt mine guilty pleasure filmz :)
Men kan også nævne The Rookie med Clinten og Charlie sheen. The Last Boyscout skal heller ikke glemmes, et orgie i platte oneliners :]
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#35 evermind 21 år siden

Sædvanligvis vil jeg sige, at hvis jeg nyder en film, må det jo være fordi, jeg synes, den er god - dvs. den gør, hvad den skal for mig. Det betyder dog langt fra, at andre mennesker er enige med mig omkring værkerne.

En del vil sikkert være uenige i min kærlighed til:
Cabin Fever, Freddy Got Fingered, Judge Dredd, The League of Extraordinary Gentlemen, Hudson Hawk, Scorpion King, The Stupids, They Live!, Wedlock.

Et par gode eksempler på ufrivillige grin kunne være:
Hercules In New York, Mac & Me, Masters of the Universe.

#30: LOL! - stor humor!! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#36 HelmerJ 21 år siden

#34 hvis du ser det som "guilty" at se the last boyscout. burde jeg nok skamme mig herfra og til evigheden. men hvordan kan du da få over dine læber at det er noget at skamme sig over at se, du burde jages ud af din by af bonde tampe med fakler og tre forke.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#37 nakalay 21 år siden

#35 Freddy Got Fingered er en genial film - ubestrideligt! :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#38 inflector 21 år siden

#36 du mener vel høtyve :)
Ja ok det er måske ikke en film man skal skamme sig over, jeg trækker den tilbage fra fra min tidligere post :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#39 HelmerJ 21 år siden

#38 Man skal være stolt over at kende til sådan storhed
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#40 filmz-lbw 21 år siden

- Top Gun
- Bloodsport / American Ninja
- Scary Movie / American Pie
I am smiling because they haven't found the bodies yet.

Skriv ny kommentar: