"Tombraider 1 & 2" og "Underworld". De tre film har jeg set utallige gange. Absolut ikke nogen mesterværker, men de er let fordøjelige og perfekt til en søndags-stener. Kan også lige tilføje "The Shaolin Temple" og "Shogun Assassin". Perfekt underholdning til, når jeg bare skal koble fra.. ^^
Hmm jeg har også American Pie filmene blandt mine guilty pleasure filmz :) Men kan også nævne The Rookie med Clinten og Charlie sheen. The Last Boyscout skal heller ikke glemmes, et orgie i platte oneliners :]
Sædvanligvis vil jeg sige, at hvis jeg nyder en film, må det jo være fordi, jeg synes, den er god - dvs. den gør, hvad den skal for mig. Det betyder dog langt fra, at andre mennesker er enige med mig omkring værkerne.
En del vil sikkert være uenige i min kærlighed til: Cabin Fever, Freddy Got Fingered, Judge Dredd, The League of Extraordinary Gentlemen, Hudson Hawk, Scorpion King, The Stupids, They Live!, Wedlock.
Et par gode eksempler på ufrivillige grin kunne være: Hercules In New York, Mac & Me, Masters of the Universe.
#34 hvis du ser det som "guilty" at se the last boyscout. burde jeg nok skamme mig herfra og til evigheden. men hvordan kan du da få over dine læber at det er noget at skamme sig over at se, du burde jages ud af din by af bonde tampe med fakler og tre forke.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#31 filmz-Dennis 21 år siden
- og så har jeg set Conwoy og Deathrace 2000 en masse gange.
#32 Morbid 21 år siden
I må dælme have et højt kvalitets gennemsnit af film, hvis i synes i har noget at skamme jer over.
#33 filmz-uzumaki san 21 år siden
Kan også lige tilføje "The Shaolin Temple" og "Shogun Assassin". Perfekt underholdning til, når jeg bare skal koble fra.. ^^
"Uzumakiha watashino ichiban daijina monodesu..!!"
#34 inflector 21 år siden
Men kan også nævne The Rookie med Clinten og Charlie sheen. The Last Boyscout skal heller ikke glemmes, et orgie i platte oneliners :]
#35 evermind 21 år siden
En del vil sikkert være uenige i min kærlighed til:
Cabin Fever, Freddy Got Fingered, Judge Dredd, The League of Extraordinary Gentlemen, Hudson Hawk, Scorpion King, The Stupids, They Live!, Wedlock.
Et par gode eksempler på ufrivillige grin kunne være:
Hercules In New York, Mac & Me, Masters of the Universe.
#30: LOL! - stor humor!! ;)
#36 HelmerJ 21 år siden
#37 nakalay 21 år siden
#38 inflector 21 år siden
Ja ok det er måske ikke en film man skal skamme sig over, jeg trækker den tilbage fra fra min tidligere post :)
#39 HelmerJ 21 år siden
#40 filmz-lbw 21 år siden
- Bloodsport / American Ninja
- Scary Movie / American Pie