Jeg satser på at smide mp3-filen online lige efter og shownotes følger nok onsdag eller torsdag, når der bliver tid til det. Vi satser stærkt på at de fleste lydproblemer bliver fikset i denne omgang og næste gang skulle alt gerne være så på plads, som det kan blive, indenfor dette format. :)
Jeg er mest overrasket over at i får bruce til at se sådan en film, da jeg mindes han ikke er begejstret for den genre, tænker self. kun til og med Zucker brødernes gyldne tid.
Joe Piscopo, damm ham ser man ikke meget til mere, så kan man diskutere om det er godt eller skidt 8-)
Nå Alien 3 er snakken pt. men måtte bare lige kommentere på den anden film.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg tror generelt, at vi alle kan overtales til at se lidt af hvert til programmet, også film/genrer vi ikke er vilde med. Om ikke andet, giver det os jo mulighed for at rante lidt, hvis det er rendyrket bras. :)
#91 MMB 13 år siden
#92 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
Jeg satser på at smide mp3-filen online lige efter og shownotes følger nok onsdag eller torsdag, når der bliver tid til det. Vi satser stærkt på at de fleste lydproblemer bliver fikset i denne omgang og næste gang skulle alt gerne være så på plads, som det kan blive, indenfor dette format. :)
#93 Bony 13 år siden
#94 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
Denne gang tager vi fat på Alien 3 - shownotes følger i morgen, når jeg er lidt mere frisk. :)
#95 elwood 13 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#96 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
#97 elwood 13 år siden
Skyd hul i gangsterne som er den obskøre danske titel.
#98 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
#99 elwood 13 år siden
Joe Piscopo, damm ham ser man ikke meget til mere, så kan man diskutere om det er godt eller skidt 8-)
Nå Alien 3 er snakken pt. men måtte bare lige kommentere på den anden film.
#100 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden