Der var forbedringer på alle punkter i denne anden omgang. Teknisk var der mindre udfald, emnet var mere fokuseret, og i fik alle sagt mere, og sidst men ikke mindst var det også endnu sjovere end forrige gang. Så i er sgu på vej i den rigtige retning.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg regner med at få kigget på de sidste par småting i løbet af min ferie, bl.a. at smide skidtet på iTunes og lave et mere praktisk setup til min egen mikrofon, så jeg ikke risikerer at rive den på gulvet.
#105: Det jeg mener er at når man, som jeg, bruger iTunes skal man ændre i dens indstillinger for at den registreres som en podcast, og listes sammen med disse (og nemt kan synkroniseres som en sådan til iPod.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#107: Ændrer først medietypen. Så dukker den op i podcast listen. Så højreklikker jeg på den derinde og ændrer "Albumnavn" til Guilty Pleasures, og kalde selve titlen for eksempelvis "Guilty Pleasures 2". Så ændre jeg selvfølgelig også i synkroniseringsindstillingerne på iPoden, men det er kun fordi jeg har proppet min iPod lidt rigeligt.
Jeg er mest overrasket over at i får bruce til at se sådan en film, da jeg mindes han ikke er begejstret for den genre, tænker self. kun til og med Zucker brødernes gyldne tid.
Der er formentlig nok større sandsynlighed for at jeg støder på film, jeg ikke lige er helt begejstret for i programmet, men på den anden side, så kan det jo også være godt for debatten :)
Det er også svært at sige nej til at hygge sig et par timer med en øl og god stemning og så er det i det hele taget interessant at prøve en, for mig, ny form for debat, som kan give lidt erfaring.
Modsat hvad jeg er tryg i, den mere strukturerede form og tiden til at underbygge og formulere mig, så er man her mere afhængig af intuitionen og de pludselige indskydelser. Det er en kunst jeg ikke er nogen mester i, men det er en fin øvelse og udfordring synes jeg :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#101 elwood 13 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#102 Collateral 13 år siden
#103 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
Jeg regner med at få kigget på de sidste par småting i løbet af min ferie, bl.a. at smide skidtet på iTunes og lave et mere praktisk setup til min egen mikrofon, så jeg ikke risikerer at rive den på gulvet.
#104 Collateral 13 år siden
#105 DarkLight 13 år siden
#106 Collateral 13 år siden
#107 Kruse 13 år siden
#108 Collateral 13 år siden
#109 Kruse 13 år siden
#110 Bruce 13 år siden
Der er formentlig nok større sandsynlighed for at jeg støder på film, jeg ikke lige er helt begejstret for i programmet, men på den anden side, så kan det jo også være godt for debatten :)
Det er også svært at sige nej til at hygge sig et par timer med en øl og god stemning og så er det i det hele taget interessant at prøve en, for mig, ny form for debat, som kan give lidt erfaring.
Modsat hvad jeg er tryg i, den mere strukturerede form og tiden til at underbygge og formulere mig, så er man her mere afhængig af intuitionen og de pludselige indskydelser. Det er en kunst jeg ikke er nogen mester i, men det er en fin øvelse og udfordring synes jeg :)