Gravatar

#201 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Jeg har ikke selv set den og Klovn, faktisk har jeg aldrig set mere end måske 5-10 min. af Klovn-serien i det hele taget, så det bliver interessant. :)

Stargate er jeg dog stor fan af og har været igennem filmen en del gange, samt serien et par gange.
Gravatar

#202 Kruse 12 år siden

Jeg er lige i gang med at høre jeres seneste afsnit, og det lyder som om at jeg bliver nødt til at undskylde for at foreslå "Deep Blue Sea" :D

Det var heller ikke den nemmeste film at komme igennem selv, da jeg så den her den anden dag, men jeg har stadigt et vis nostalgisk syn på den, da jeg så den en del gange da jeg var yngre.

Men indtil videre er det et underholdende afsnit :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#203 Collateral 12 år siden

Har aldrig set Stargate-serien. Kun Emmerichs film, som er noget af det eneste han har lavet som jeg bryder mig om.

Klovn har jeg set en del af. Filmen har jeg ikke set dog. Er ikke god til den akavede humor og ved egentlig ikke hvordan jeg fik taget mig sammen til at se 5 sæsoner af serien.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#204 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

#202 -

Haha, nah, jeg har været udsat for værre, så det går nok. :)

#203 -

Jeg ved ikke hvor meget man bør kende til Klovn i forvejen, men det finder jeg nok ud af, når vi kommer dertil. :)
Gravatar

#205 Collateral 12 år siden

#204: Tror fint man kan se filmen separat fra serien, siger jeg uden at have set filmen, men det er min fornemmelse. Særligt nu filmen har haft pæn succes i andre lande.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#206 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Så er afsnittet i kassen!

I får dog lige lidt info om juleafsnittet før tid. Tirsdag d. 11. december kl. 20.00 kører vi liveshow.

Filmen er valgt: "Jingle All the Way" - den kan ses på den danske Netflix, hvis du ikke allerede har set den eller trænger til at få den genopfrisket, så to film med Arnie i træk.

Der kommer naturligvis nærmere information om hvor streamen kan findes, når vi kommer tættere på.
Gravatar

#207 Kruse 12 år siden

It's Turbo time :D
Gravatar

#208 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Nå ja, så kan jeg desuden afsløre, at "De skrigende halse" har en plads i et program i den nærmeste fremtid. :)
Gravatar

#209 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

"Batman & Robin" til folket, samt en lille snak om Disney/LucasFilm. Enjoy og vi ses til juleafsnittet.

http://guiltypleasures.dk/?p=345
Gravatar

#210 Kruse 12 år siden

Hmm....Den er endnu ikke dukket op i iTunes. Jeg venter stadig spændt :)

Skriv ny kommentar: