Gravatar

#191 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Jeg satser på at se den med Rifftrax til den tid, det kan kun gøre oplevelsen bedre. :p
Gravatar

#192 The Insider 12 år siden

Vi skal alle kreere 5 sindssygt platte one-liners hver især, som skal fyres af på tilfældige tidspunkter under optagelsen.
War. War never changes.
Gravatar

#193 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Haha, jeg er ikke helt sikker på, at vi andre kan nå dit niveau, Johan. :D
Gravatar

#194 The Insider 12 år siden

Man skal i hvert fald synke MEGET dybt!
War. War never changes.
Gravatar

#195 El vez 12 år siden

The Insider (192) skrev:
Vi skal alle kreere 5 sindssygt platte one-liners hver især, som skal fyres af på tilfældige tidspunkter under optagelsen.

Er det ikke det vi altid gør?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#196 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Så er afsnittet om "Deep Blue Sea" i kassen og kommer her midt på måneden.

Jeg kan desuden afsløre, at vi har haft tænkehatten på og hvis planerne holder, vil der komme et nyt afsnit hvert 14. dag i det nye år og vi vil sørge for at blande mainstream og mere eller mindre tvivlsomme titler.

Juleafsnittet er vi stadig i gang med at planlægge og der kommer naturligvis information om det, ligeså snart vi har alt på plads.
Gravatar

#197 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

http://guiltypleasures.dk/?p=339

Seneste afsnit er ude - Deep Blue Sea!

Dato for juleafsnit og hvilken film vi kommer til at tale om, vil blive afsløret i næste afsnit.

Planerne for flere afsnit er kommet på plads og på den anden side af nytår, vil der komme to afsnit om måneden. Om det bliver i januar eller februar, ved vi ikke endnu og det giver en lille forandring i formatet, men vi bliver muligvis mere fulde.
Gravatar

#198 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden

Nu da jeg har lidt mere tid, får I kære filmz-brugere lidt insider-viden om formatet fremover.

Det er ingen hemmelighed, at holdet består af nogle travle folk (bortset fra mig) og det clasher lidt med min lyst til at lave flere afsnit. Jeg har endda overvejet at lave en ekstra podcast, men har aldrig rigtigt fået gjort idéen helt færdig, måske bliver det mere aktuelt, nu da Netflix og HBO kommer til.

Jeg kom så på en idé, nemlig at vi lejlighedsvis laver en dag, hvor vi optager en række afsnit i træk og derfor en ændring af formatet. Da disse afsnit potentielt bliver optaget flere måneder, før de bliver udgivet, bliver der kun snakket om den pågældende film og vi vil ikke have anbefalinger og evt. en debat med i disse.

Disse afsnit bliver så puttet ind mellem vores normale afsnit, så d. 15. i hver måned kommer vores normale afsnit, hvor vi bare kører på, har debat og evt. anbefalinger med, og d. 1. (regner jeg med det bliver) kommer der så et af de kortere afsnit.

Da vi har talt en del mainstreamfilm, hvilket en lytter påpegede i vores Facebook-gruppe, vil vi samtidig benytte dette til at skifte mellem de film vi ser.

For at gøre "hjemmearbejdet" så minimalt som overhovedet muligt, vil vores korte afsnit derfor bestå af mainstreamfilm og ikke nødvendigvis film, vi anser som værende dårlige eller direkte guilty pleasures, mens vores normale afsnit vil blive dedikeret til film, der ligger noget tættere vores navn og vi vil forsøge at gå efter film fra streamingtjenesterne, så det er nemmere at se filmen, før man lytter til et afsnit, men vi vil ikke holde os udelukkende til streaming, da det måske kan give os et for lille udvalg af film.

Hvornår det bliver sat i gang, er vi ved at finde ud af, men vi satser på optagelse af disse afsnit i december eller januar.

Vi vil sigte efter at optage 4-6 afsnit på en enkelt dag, så der er en reel risiko for, at I ikke er i stand til at forstå hvad vi siger, når vi når et par afsnit ind, da der naturligvis bliver drukket undervejs. :p

Vi benytter desuden dagen til at rydde op i bunken af film fra vores afstemning, så første optagelsesdag kommer til at bestå af:

Reign of Fire
Road House
Con Air
Klovn: The Movie
Stargate
Valhalla Rising

Om vi når alle film, finder vi ud af på dagen og det efterlader en film fra afstemningen: "The New Barbarians", som så bliver filmen vi tager fat på i januar.
Gravatar

#199 Collateral 12 år siden

Glæder mig til at høre jeres afsnit om Valhalla Rising, som jeg fandt virkelig god og voldsomt interessant. Stargate synes jeg egentlig også var ok for hvad den var. Lyder generelt spændende det hele. Kun godt med nogle flere episoder! :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#200 MOVIE1000 12 år siden

Det samme som Collateral skriver :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: