Gravatar

#221 BN 11 år siden

Kruse (219) skrev:
Jeg gør. Og sorry at jeg ikke troede at det var dig til at starte med(så må du selv gætte hvad jeg hedder derinde) :)

Mjoh, lad mig nu lige se ....

:-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#222 Slettet Bruger [1749208979] 11 år siden

Så er afsnittet klar til download/streaming - Jingle all The Way og Ruben forblev påklædt denne gang.

http://guiltypleasures.dk/?p=365
Gravatar

#223 Slettet Bruger [1749208979] 11 år siden

Efter grundig overvejelse, har jeg besluttet at lukke Guilty Pleasures.

Der ligger en del arbejde bag at lave et afsnit og jeg føler at hvis vi skal fortsætte, skal der smides mere arbejde og flere penge i projektet. Jeg brænder dog ikke for podcasten i samme grad længere og derfor ser det ud til at være et godt sted at stoppe.

Det er ikke umuligt, at en eller flere af os forsøger med en anden podcast på et senere tidspunkt, måske et lidt anderledes koncept, både selve indholdet og mht. det arbejde der ligger bag at producere et afsnit.

Vi har dog to afsnit tilbage, før vi lukker ned: "The New Barbarians" i januar måned og Johan foreslog "Battleship", der passende kunne være vores sidste film, nu da vi har talt så meget om den.

De sidste to afsnit bliver video-afsnit, bliver lagt på YouTube og da vores hjemmeside lukker i løbet af nogle måneder, kan det være, at jeg smider alle afsnit på YouTube, så man kan lytte til dem der, fordi de fremover ikke vil være til rådighed som MP3-filer, fordi der ikke er noget sted at hoste dem.

På vegne af de nuværende medværter og de to tidligere, vil jeg sige tak til jer lyttere/seere derude, især jer der har været trofaste hele vejen igennem.

Jeg vil også sige tak til medværterne: Kim, Ruben, Johan og de to tidligere værter, Flemming og Per for at være med til at gøre det sjovt at indspille vores afsnit.
Gravatar

#224 Kruse 11 år siden

Noooooo :'(
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#225 Slettet Bruger [1749208979] 11 år siden

Jeg kan i øvrigt oplyse, at vi optager d. 8. og 20. januar og de to afsnit ryger på YouTube ganske kort tid efter, så ganske sikkert samme dag eller dagen efter, afhængigt af omstændighederne. :)
Gravatar

#226 BN 11 år siden

utyske (223) skrev:
Efter grundig overvejelse, har jeg besluttet at lukke Guilty Pleasures.

En skam! Det var faktisk underholdende med disse drøftelser.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#227 Slettet Bruger [1749208979] 11 år siden

Så blev afsnittet om "The New Barbarians" optaget, muligvis et af vores bedste. Videoen kommer op i morgen, da den er forholdsvis lang. :)
Gravatar

#228 Kruse 11 år siden

Fedt! Jeg glæder mig til at se den :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#229 El vez 11 år siden

Det var nice!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#230 The Insider 11 år siden

Totaaaaallttt!!
War. War never changes.