Næstsidste afsnit er klar og med video. Mine notater røg desværre efter optagelsen, så der er ingen snownotes. Jeg opfordrer de andre medvirkende til at lægge evt. links som kommentar på vores Facebook-side, ellers spørg gerne løs, hvis der er noget du mangler.
Der er ingen MP3 i denne omgang og derfor dukker afsnittet heller ikke op på iTunes. Det samme gør sig gældende næste gang.
Jeg er netop igang med at se/høre det seneste afsnit(ca. 15 min. inde), og nu er vi et skridt tættere på at have en komplet Johan-bedømmelsesskala:
6/6 - ??? 5/6 - Lige så god som "Battleship" 4/6 - Lige så god som "Katy Perry - Part of Me"/"Inception" 3/6 - Lige så god som "Prometheus" 2/6 - ??? 1/6 - ???
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Men siden at Johan selv nævnte en "Star Trek Into Darkness"-sekser(omkring 28 min. inde i afsnittet), så må vi jo tilføje den til listen:
6/6 - Lige så god som "Star Trek Into Darkness" 5/6 - Lige så god som "Battleship" 4/6 - Lige så god som "Katy Perry - Part of Me"/"Inception" 3/6 - Lige så god som "Prometheus" 2/6 - ??? 1/6 - ???
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#231 evermind 11 år siden
#232 Slettet Bruger [1749208979] 11 år siden
Der er ingen MP3 i denne omgang og derfor dukker afsnittet heller ikke op på iTunes. Det samme gør sig gældende næste gang.
#233 Kruse 11 år siden
6/6 - ???
5/6 - Lige så god som "Battleship"
4/6 - Lige så god som "Katy Perry - Part of Me"/"Inception"
3/6 - Lige så god som "Prometheus"
2/6 - ???
1/6 - ???
#234 elwood 11 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#235 Kruse 11 år siden
Ahh, det må næsten være hvis en filmen får meget over 6/6 :)
#236 elwood 11 år siden
#237 Kruse 11 år siden
6/6 - Lige så god som "Star Trek Into Darkness"
5/6 - Lige så god som "Battleship"
4/6 - Lige så god som "Katy Perry - Part of Me"/"Inception"
3/6 - Lige så god som "Prometheus"
2/6 - ???
1/6 - ???
#238 elwood 11 år siden
?
#239 The Insider 11 år siden
#240 Kruse 11 år siden
Du må finde på nogle(og en undskyldning til at bringe dem på banen) til jeres næste afsnit :)