Jeg er så småt begyndt at lave videoer ud af de gamle afsnit af Guilty Pleasures, så man kan lytte til dem på YouTube, når vores hjemmeside lukker. Det tager godt nok sin tid, men pyt, så ligger de i hvert fald online, hvis nogen skulle få lyst til at lytte til dem.
Det første afsnit der kommer online, bliver vores Game of Thrones-Special og i løbet af i aften kommer afsnit 1 og 2 sikkert også online. Får jeg lysten i weekenden, er det bestemt ikke umuligt, at der bliver tilføjet flere og de kommer alle til at ligge i en samlet playlist, så de er nemme at holde styr på.
Jeg er netop igang med at se/høre det seneste afsnit(ca. 15 min. inde), og nu er vi et skridt tættere på at have en komplet Johan-bedømmelsesskala:
6/6 - ??? 5/6 - Lige så god som "Battleship"/"Jack Reacher" 4/6 - Lige så god som "Katy Perry - Part of Me"/"Inception" 3/6 - Lige så god som "Prometheus" 2/6 - ??? 1/6 - ???
Selvom vi nævnte den sidste gang, tror jeg ikke Star Trek Into Darkness kan være med på den skala. Det kan måske være "udenfor-kategori-Star-Trek-Into-Darkness" :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Så er sidste afsnit klar - shownotes findes på YouTube.
Konkurrence i slutningen af showet, skriv svaret i vores Facebook-gruppe: http://www.facebook.com/gppodcast inden d. 30. januar 2012 - Vi trækker en tilfældig vinder. :)
Tak for denne gang og måske ses vi igen - Facebook-gruppen får lov til at leve, så længe der er medlemmer og hvis vi laver en holiday special eller der kommer en ny podcast, giver vi besked på Facebook og her på filmz. :)
#241 The Insider 11 år siden
#242 Slettet Bruger [1749208979] 11 år siden
Det første afsnit der kommer online, bliver vores Game of Thrones-Special og i løbet af i aften kommer afsnit 1 og 2 sikkert også online. Får jeg lysten i weekenden, er det bestemt ikke umuligt, at der bliver tilføjet flere og de kommer alle til at ligge i en samlet playlist, så de er nemme at holde styr på.
#243 MMB 11 år siden
#244 Kruse 11 år siden
#245 Slettet Bruger [1749208979] 11 år siden
#246 El vez 11 år siden
#247 Slettet Bruger [1749208979] 11 år siden
Konkurrence i slutningen af showet, skriv svaret i vores Facebook-gruppe: http://www.facebook.com/gppodcast inden d. 30. januar 2012 - Vi trækker en tilfældig vinder. :)
Tak for denne gang og måske ses vi igen - Facebook-gruppen får lov til at leve, så længe der er medlemmer og hvis vi laver en holiday special eller der kommer en ny podcast, giver vi besked på Facebook og her på filmz. :)
#248 Slettet Bruger [1749208979] 11 år siden
Jeg kan se, at nogle afsnit allerede har fået en del besøg, så der lader til at være et ok træk at lægge det hele der. :)
Hjemmesiden lukker vistnok i april, men Facebook-siden forbliver åben, i hvert fald indtil jeg finder ud af om jeg forsøger at lave noget nyt. :)