Ja, Tuborgs juleøl er faktisk ikke speciel god, det samme kan man sige om deres påskeøl. Der er så mange gode udenlandske, St-Feuillien Cuvée de Noël, Gouden Carolus Christmas, Brøckhouse Julebryg m.fl.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Tja, jeg skal ikke ha de der sære belgiske øl. Jeg hader den frygtelige frugtsmag der trænger igennem det hele. Jeg er blevet lidt hooked på HC Andersen bryggen, men den er også på 9%, så det har nok noget med det at gøre ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Uendelig lang... jeg tager det tilbage jeg sagde tidligere.. den reklame er da hæslig.. og hende tøsen deri.. jesus.. hun skulle hellere holde mund og blive væk.. sikke den en bunke skrammel.. 4 minutter.. så kunne jeg ikke holde mere af den ud.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Så fik jeg den også set og den var egentlig ikke så slem som frygtet. Men vi forventede så at den kom, sad og ventede på den. Det er dog stadig en latterlig reklame, tror næsten jeg grinte mere under den end under filmen (Madagascar, skuffelse). Mærkelig filmet, dårligt "skuespil" og grimt tøj. Og hvad laver Mary J. Blige i sådan noget?
Filmen var desuden allerede 15 minutter forsinket, de 5 minutter ekstra gjorde ikke den store forskel.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg troede ikke, jeg skulle overleve den skide reklame, da jeg så den første gang. Jeg var fysisk udmattet bagefter. Og nu, hvor jeg har set den fire eller fem gange, har jeg bare lyst til at sætte en boremaskine til tindingen...
Fuck H&M langt ind i helvede...
(og jeg forsøger ellers at være høflig... for det meste)
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#51 filmz-vassago 20 år siden
#52 filmz-Kadann 20 år siden
#53 davenport 20 år siden
Jeg er blevet lidt hooked på HC Andersen bryggen, men den er også på 9%, så det har nok noget med det at gøre ;)
#54 azathoth 20 år siden
#55 myggen 20 år siden
#56 The Insider 20 år siden
#57 filmz-Kadann 20 år siden
Ja, min søn? ;)
#58 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#59 lagoni 20 år siden
Filmen var desuden allerede 15 minutter forsinket, de 5 minutter ekstra gjorde ikke den store forskel.
#60 filmz-rupert giles 20 år siden
Fuck H&M langt ind i helvede...
(og jeg forsøger ellers at være høflig... for det meste)
That'll put marzipan in your pie plate, bingo