jeg kunne nu godt lide den... granted jeg så den på mtv (perfekt kanal til den) og ikke i biffen. desuden er jeg inde i en dyb david lachapelle fase for tiden (tror jeg har set hans GENIALE promo til lost ca 5738563756387 gange nu) så det forklarer nok en del, heh.
Jeg så dele af den i fredags i Imperial. Det var vildt skægt folk begyndte at buhe da den kom og da det så viste sig det var en stærkt forkortet version klappede folk.
Nu hvor den ikke var længere en alle andre reklamer kunne den ikke bringe mit pis i kog, men hvis jeg skulle se på det i 5 minutter............
Ok med lange rekalme men denne er jo totalt kønsløst og trukket i langdrag. Den ville ikke virke som MV eller kortfilm (den er simpelthen for lang og narrativ tynd og filmisk uinteresandt)og kan derfor heller ikke virke som reklame - hvis man skal have 5 min stjålet af sit liv så er det mindste H&M kan gøre er sørge for at man er underholdt på en eller anden måde.
I want you to get up right now, sit up, go to your windows, open them and stick your head out and yell - 'I'm as mad as hell and I'm not going to take this anymore!' Things have got to change. But first, you've gotta get mad!...
#61 gi-jones 20 år siden
#62 caks 20 år siden
#63 gi-jones 20 år siden
#64 20 år siden
Det var vildt skægt folk begyndte at buhe da den kom og da det så viste sig det var en stærkt forkortet version klappede folk.
Nu hvor den ikke var længere en alle andre reklamer kunne den ikke bringe mit pis i kog, men hvis jeg skulle se på det i 5 minutter............
#65 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#66 20 år siden
#67 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#68 jessup 20 år siden
I want you to get up right now, sit up, go to your windows, open them and stick your head out and yell - 'I'm as mad as hell and I'm not going to take this anymore!' Things have got to change. But first, you've gotta get mad!...