Gravatar

#1 Trucha 15 år siden

Howdy fellow film enthusiasts!

Ville lige gøre opmærksom på Sony's nye Bloggie kampagne. De udvælger 5 vordende filminstruktører til en konkurrence, hvor man i sidste ende kan vinde en rejse med alt betalt til Hollywood. I alt 20 instruktører bliver fundet i hele Norden.

Hvis du bliver udvalgt får du et HD kamera af Sony og 14 dage til at optage din film.

Læs mere og ansøg: http://www.sony.eu/bloggienordic

Held og lykke!
Gravatar

#2 Twister 15 år siden

Spændende konkurrence. Kunne egentlig godt tænke mig at være med, men er bange for at det ville blive for tidskrævende 14 dage midt i hvad jeg tror bliver et hårdt semester :(
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3 frahm-2 15 år siden

Det lyder spændende. Jeg synes det er fantastisk med sådanne initiativer der kan få noget af talentmassen op i gear og vise hvad de kan. I den forbindelse vil jeg også lige benytte lejligheden til at reklamere for filmfestivlen PIXs trailerkonkurrence, hvor man har mulighed for at lave den offcielle trailer/reklamefilm til PIX 2010 og vinde 10.000 kr. Følg nedenstående link:

PIX trailerkonkurrence
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#4 Trucha 15 år siden

Twister: Tag chancen og se hvad der sker. Tror du vil ærgre dig mere hvis du ikke gør noget ved det :-)

frahm-2: Jeg er helt enig, det er en god måde at fremme talentmassen på.
Gravatar

#5 Twister 15 år siden

Synes der er nogen ting der fremgår lidt uklart. Der står man ikke må redigere? vil det sige at man ikke engang må klippe i sine optagelser (altså at det skal være 100% rene optagelser)? Er det bare en tilfældig lodtrækning om hvem der får chancen. Ser ikke ud som om man skal skrive noget større end telefonnummer og navn?
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#6 twopool 15 år siden

Cool.
Gravatar

#7 Skeloboy 15 år siden

Er helt sikker på, at jeg ikke har en instruktør i maven...tror jeg ville være en bedre producer:)
Gravatar

#8 mr gaijin 15 år siden

Jeg havde en instruktør i maven, men han kom ud for en ulykke ved en julefrokost for et par år siden. Der findes ingen død være end snapse-druknedøden.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: