Altså, ikke for at miskreditere hvad andre siger, men jeg tror ikke på det overnaturlige. Jeg har aldrig selv rigtig oplevet noget i den stil på trods af at jeg har arbejdet nat på et 150 år gammel hotel i nogle år, hvor det i gamle dage var et sted man sendte problematiske folk hen, hvor af nogle så tog livet af sig selv på stedet og andre sager i den dur. Det eneste der kunne ske, var en elevator der kørte lidt op og ned af sig selv, men det kan jo sikkert forklares rationelt. Desuden kan jeg ikke se hvorfor en ånd skulle køre i elevator - den kunne vel bare synke igennem gulvet eller noget fancy i den stil. :-)
#32: Har du aldrig hørt om den? Det handler om en dame, der engang stod så længe i kø i en Netto (i Randers tror jeg), fordi det var en praktikant, der sad ved kassen, at hun til sidst faldt om og døde af tørst. Siden har hun fløget rundt og spøget i alle Danmarks Nettoer. De kalder hende "Den gule dame"!!! WUHHUUUUUUU :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#32 Mon ikke snarere det er det velkendte princip med, at den kø, man stiller sig i, altid er den langsommeste, uanset om man valgte den, der så ud til at være den korteste, og hvis man så beslutter sig for at skifte kø, fordi man er blevet træt af at vente, så er det pludselig den nye kø, man har valgt, der er den langsommeste, mens den kø, som man stod i før, pludselig bevæger sig med lynets hast i forhold til den sneglekø, man har placeret sig i. Eller hur?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#35 Brug et lille trick jeg har lært af en kammerat. Find den kø med den lækreste kassedame. Man havner alligevel i den sløveste så hvorfor ikke tage den hvor der er noget godt at kigge på.
Det kan så tage tid. Gik engang, sammen med ham, tre gange frem og tilbage ved kasselinien i bilka (kolding) fordi alle kassedamerne var lige grimme. Han er en meget insisterende person.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Jeg tror nu heller ikke så meget på det der overnaturlige gejl der....men alligevel.
vi havde en hund der hed Futte, en lille chiuahuha(tror man staver det sådan!) men når han gik rundt i stuen, så kunne man altid høre når hans kløer de ramte parketgulvet.Han kunne altid høre at det var ham, fordi hans bagben nærmest hoppede når han gik. Men, ham blev så aflivet(han var gammel,han blev 18 år!!) Og jeg sværger at dagen eller 2 efter at han var blevet aflivet, hvor jeg lå ovenpå i mit værelse kunne jeg høre Futte's velkendte lyd når han trissede rundt i stuen. Til at starte med tænkte jeg ikke over det, men så gik det jo ligesom op for mig at han jo var død! Jeg gik nedenunder men der var jo ikke nogen Futte.
Jeg har selvfølgelig sagt til mig selv om det bare er min underbevidsthed der spillede mig et pus, men jeg kan ikke rigtig finde ud af det for, det virkede bare så virkeligt, den lyd.
Der er rigtig meget man kan bilde sig selv ind, nogle kvinder kan bilde dem selv ind de er gravide og få mælk i brysterne og de sadvanlige kvalmer osv. (ikke engang løgn). Og når sådan noget er muligt er alt sku næsten.
#31 20 år siden
#32 MadMartigan 20 år siden
#33 gi-jones 20 år siden
#34 MadMartigan 20 år siden
Hold nu kæft mand...
#35 filmz-yoshimura 20 år siden
#36 gi-jones 20 år siden
#37 Patriarch 20 år siden
#38 HelmerJ 20 år siden
Det kan så tage tid. Gik engang, sammen med ham, tre gange frem og tilbage ved kasselinien i bilka (kolding) fordi alle kassedamerne var lige grimme. Han er en meget insisterende person.
#39 Bohemian 20 år siden
vi havde en hund der hed Futte, en lille chiuahuha(tror man staver det sådan!) men når han gik rundt i stuen, så kunne man altid høre når hans kløer de ramte parketgulvet.Han kunne altid høre at det var ham, fordi hans bagben nærmest hoppede når han gik.
Men, ham blev så aflivet(han var gammel,han blev 18 år!!)
Og jeg sværger at dagen eller 2 efter at han var blevet aflivet, hvor jeg lå ovenpå i mit værelse kunne jeg høre Futte's velkendte lyd når han trissede rundt i stuen.
Til at starte med tænkte jeg ikke over det, men så gik det jo ligesom op for mig at han jo var død!
Jeg gik nedenunder men der var jo ikke nogen Futte.
Jeg har selvfølgelig sagt til mig selv om det bare er min underbevidsthed der spillede mig et pus, men jeg kan ikke rigtig finde ud af det for, det virkede bare så virkeligt, den lyd.
#40 Norton 20 år siden