Gravatar

#61 dyg 20 år siden

Man kan ikke tro på ufo'er, som Nakalay så dejligt påpeger, men spørgsmålet om liv på andre planeter er derimod noget helt andet.

Men som vores alle sammens kære Jens Martin engang sagde:
Det vil være spild af rum, hvis jorden var den eneste planet med liv på

Og jeg er enig med ham. Selvfølgeligt er der da liv et eller andet sted derude, hvorvidt det er intelligent aner jeg ikke. Men når man tænker på hvor stort universet er, og hvor mange stjerner der er i det (som Jens Martin sagde: Forestil dig, at der står bogreoler fra jorden til solen.. Der er lige så mange bogstaver i de bøger, som der er stjerner i universet.) Hvorfor skulle der så ikke være bare én planet rundt om en af de stjerner, hvor de rigtige forhold har været til stede, og liv har opstået?

Min holdning er, at der helt sikkert er liv andre steder, og der meget muligt også er intelligent liv et andet sted end lige på vores lille jord.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#62 davenport 20 år siden

Hvorfor skulle der så ikke være bare én planet rundt om en af de stjerner, hvor de rigtige forhold har været til stede, og liv har opstået?

Det er der jo også.. ;) Just kiddin..

Ja Drake har jo også lavet den nok så berømte ligning, kan ikke lige huske hvordan den går, men den siger en del om det. Jens Martin var bare bedre til at gøre det folkeligt. Han er savnet :(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#63 dyg 20 år siden

Den ligning er bare ikke helt relevant, vi gennemgik den i sin tid i astronomi-kurset på gym, og den tager højde for nogle ting, men ikke andre. Når alt kommer til alt, så kan den ikke bruges til andet, end at sige: "Tjo, det er sgu nok ret sandsynligt" (hvilket det jo også er).
Gravatar

#64 davenport 20 år siden

Jeg kender en, der tror hun er blevet bortført af rumvæsner!
Jeg tror så ikke helt på det, da hun beskrev dem som lyserøde (!) og nuttede. (Hun tror også på alt i verden, sådan en rigtig alternativ type)
Jeg nikkede, smilede og tænkte mit..
Gravatar

#65 elwood 20 år siden

#64 det var sikkert Teletubbies
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#66 dyg 20 år siden

#65 - Teletubbies er ikke nuttede, de er dræbermaskiner!
Gravatar

#67 nakalay 20 år siden

#64 Men gjorde du hende så? Det er bare nødvendigt, Davenport!
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#68 davenport 20 år siden

Om jeg gjorde hende??? Nej, satme nej, jeg løb så hurtigt jeg kunne... Skal fanme ikke pille ved en der er blevet psykisk voldtaget af en Teletubbie.. Så hellere onani!!!
Gravatar

#69 elwood 20 år siden

#66 især Lala den får Jack the ripper og Peter Lundin til at virker som verdens bedste pædagoer
8-)

og før i spørg videre nej jeg kan ikke navne på de andre tubbier kan bare lige huske det navn der.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#70 nakalay 20 år siden

#68 Du skuffer mig. Sindsforvirrede damer skal tages med kraft! :)

PS: Eneste kriterium er selvfølgelig - som altid - at de udseendesmæssigt er acceptable.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: