#1: Jeg har set "Salton Sea". Den er meget langsom i opbygningen, og lige når man næsten ikke kan holde det ud mere, kommer der lidt motiv, og gang i historien. Så hvis du har tålmodighed og ikke forventer det store af den, er det en udemærket film. Val Kilmer gør det ganske godt.
#5 Nej, det havde ikke noget at gøre med dobbeltvokalerne :) Jeg synes dog det er, for at sige det mildt, en smule overdrevet at kalde animationen dårlig. Hvis man ser det fra en objektiv synsvinkel, er det uden tvivl noget af det bedste animation nogensinde.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#9 Okay...rigtig daarligt animeret er maaske ogsaa et lidt staerkt udtryk. Men stadig synes jeg at Gollum (LotR) er bedre animeret. Han ser meget mere livagtig ud osv. Men igen....det er en smags-sag!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#1 Patriarch 22 år siden
- Salton Sea
- All About Love
- Hulk
- Far from Heaven
#2 Guts 22 år siden
Og nej den er ihvertfald ikke god!!
Daarlig CGI osv.!!
All about Love tror jeg er strange...men jeg vil lade tvivlen komme den til gode!!
Far from Heaven har jeg endnu ikke set men jeg tror at den er god!!
#3 Corgan 22 år siden
Jeg har set "Salton Sea". Den er meget langsom i opbygningen, og lige når man næsten ikke kan holde det ud mere, kommer der lidt motiv, og gang i historien.
Så hvis du har tålmodighed og ikke forventer det store af den, er det en udemærket film.
Val Kilmer gør det ganske godt.
#4 nakalay 22 år siden
#5 Guts 22 år siden
Hentyder du til mit dobbelt 'a' i 'daarlig'??!!
Hvis ja...saa er grunden hertil at jeg er i udlandet og de har som bekendt ikke de samme bogstaver!!
Men hvis det ikke var det...saa ja jeg synes faktisk at Hulken var rigtig daarligt animeret!!
Sorry!!
#6 filmz-Kadann 22 år siden
Nu med ekstra udråbstegn?
#7 El vez 22 år siden
It's All about love: Spændende film som dog går lidt over gevind på et tidspunkt, men jeg kunne godt tænke mig at se den igen.
Hulk: Meget visuelt original film jeg også gerne ville se igen. Jeg synes Hulk er udmærket animeret, dog er hundene deri helt forfærdeligt lavet.
Far From Heaven: Har ikke set den, men Julianne Moore er dygtig, mon ikke den er et kig værd ?
#8 Guts 22 år siden
#9 nakalay 22 år siden
Jeg synes dog det er, for at sige det mildt, en smule overdrevet at kalde animationen dårlig. Hvis man ser det fra en objektiv synsvinkel, er det uden tvivl noget af det bedste animation nogensinde.
#10 Guts 22 år siden
Men igen....det er en smags-sag!