Gravatar

#61 frankdrebin 14 år siden

Jeg elsker Filmz! Bruger utrolig meget tid herinde! Og som Collateral nævner, så er der en god tone herinde..

Kunne ikke leve uden Filmz :)
Gravatar

#62 Patriarch 14 år siden

Hvorfor smuttede Utyske?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#63 chandler75 14 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#64 ks 14 år siden

Er han ikke smuttet et par gange efterhånden? Men er kommet tilbage hver gang.
Gravatar

#65 Antlion 14 år siden

Bates (44) skrev:
Hvis man ikke gider at bruge så meget tid her inde, så lad vær med surfe på siden / logge ind.

Lige mine ord. Hvis man bruger for meget tid på se at se film, smider man vel heller ikke alle sine DVD'er ud?

Man har vel selvbeherskelse...
Gravatar

#66 filmz-Alan Smithee 14 år siden

Hej allesammen!

Kan jo forstå, at der efter min "afgang" er opstået rygter og i kølvandet på disse kan og er der jo så opstået sjove fortolkninger af mine bevæggrunde.

Jeg har jo haft det forrygende her og med "jer" igennem flere år og jeg er ikke interesseret i, at de forkerte opfattelser af mit valg bliver fremherskende. Derfor har jeg valgt lige at hoppe forbi for en kort bemærkning for at forklare.

Jeg mener ikke, at man ikke bare kan skride uden at sige farvel og tak, når man har hygget med mange af jer i snart 6 år. På den anden side opfattes man også hurtigt som "højrøvet", hvis man skriver "hej hej", så jeg valgte den korte notits variant :) Derudover har jeg absolut intet imod at blive opfattet som højrøvet!

Jeg er én af dem, som ikke kan lade pennen være i ro og som desværre ofte har brugt Filmz så uhæmmet, at det har virket som en overspringshandling i andet øjemed. Jeg kan således blot konstatere, at jeg ikke har den "selvbeherskelse" som andre måske har. Det har fulgt mig gennem livet, når det kommer til emner, som jeg virkelig brænder for. Det gjorde det også i 23 år som eliteudøver i bowling. Der stoppede jeg som 30 årig og har siden ikke rørt en kugle mere end et par gange. Der er ingen grund til at tro, at det vil ændre sig, dertil kender jeg mig selv for godt. Derfor vil jeg udnytte dette på anden vis, på fornuftig vis.

Grunden til at jeg skal bruge min tid mere fornuftigt er tosidig. Jeg befinder mig på et arbejdsmarked, hvor det er pinedød nødvendigt at følge med på teknik siden og derfor sørge for efteruddannelse, hvis jeg vil fortsætte med at være på arbejdsmarkedet.

Den anden er, at det hele tiden har været mit mål at skrive mere om film til et større publikum, dvs. bl.a. anmelde, end blot gøre det på et forum for en snæver kreds. Sammen med tre gode venner, fik jeg en overgang Cinefil op at køre, men i et regi, som teknologisk lagde os for mange hindringer i vejen til, at det blev rigtig "sjovt".

Det er væltet ud med ny teknologi indenfor mit arbejdsområde og jeg kan slå to fluer med et smæk. Jeg kan sætte mig stille og roligt ned og dygtiggøre mig samtidig med, at jeg langsomt kan virkeliggøre alle de ideer jeg har haft de sidste år. Det bliver små milesten og jo, det kan godt blive en lang affære, men Rom blev ikke bygget på en dag og det er et projekt, som jeg tror vil bringe mig MEGET stor tilfredshed og især senere hen, på det område, hvor min interessesfære findes og er størst.

For min egen del, ser jeg således min "afgang" som en kold tyrker, som en ludoman i yderste konsekvens stopper sin spilletrang. For at blive overspringshandlingerne kvit og for ikke at have MULIGHEDEN ved hånden, når man liiiige har lyst til at tjekke ...

HVorvidt andre vil tolke det på anden vis, det kan jeg ikke have indflydelse på :) Uenigheder i debatter og hvad det kan føre med sig, har aldrig bekymret mig det store, så det har ikke haft den store indvirken på min beslutning. Nej det er faktisk ganske lige til :) Jeg har allerede flere gange haft den største lyst til at udbasunere mine holdninger omkring The American, men det gælder om at kende sine begrænsninger og svagheder og det har jeg således taget hånd om på den måde, som jeg nu tror hjælper.

Jeg ville meget gerne have deltaget den 13. november i julefrokosten, men eftersom jeg har lillepigen i ulige uger, så er det desværre ikke muligt.

Dette gav formentlig nogle lidt mere argumentation til, at jeg er en højrøvet café latte snob (uhmmm det håber jeg!!!), mens dem jeg kender lidt mere intimt sikkert godt ved, at jeg blot prøver og være høflig, selvom det måske ikke er min største force.

Derudover håber jeg selvfølgelig, I har det godt alle sammen! :)

Gravatar

#67 elwood 14 år siden

Genialt brugernavn bruce!

8-)

Ps. du er sku stadigvæk en café latte, men en af de bedre hehe.

mere Ps. men nu spolere du lidt mine gode sandfærdige teorier mod dig ehh altså 8-(
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#68 elwood 14 år siden

Alan Smithee skrev:
har siden ikke rørt en kugle mere end et par gange.

Alan Smithee skrev:
jeg er en højrøvet café latte snob

Nu siger du godt nok pennen...
Alan Smithee skrev:
Jeg er én af dem, som ikke kan lade pennen være i ro

Knæk og bræk i fremtiden din #%!!"%!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#69 Michael Andersen 14 år siden

#66 Velformuleret wall-of-text krydret med skarp humor! Argh hvem er du?

;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#70 filmz-Alan Smithee 14 år siden

#67 En rigtig film idiot vil bemærke det :) og tak!

#69 Ebenezer Scrooge!

"You're here to show me my past, and I'm supposed to get all dully-eyed and mushy. Well, forget it, pal, you got the wrong guy!" :)

Skriv ny kommentar: