Gravatar

#71 jessup 14 år siden

Hvilken klub spillede du i jeg var også en habil bowling spiller i teenageårene (80erne): 2 tidligere danmarks rekorder, KBH mester i par, nr. 3 i dm i par osv. - det får jeg nok ikke svar på:)

Cinefil lyder som et spænende projekt.

Umiddelbart bruger jeg sitet til at deltage i Quizzerne, læse lidt anmeldelser (især brugere som Skelo.., Antlion og Jannickand) som ofte kommer ud i afkroge jeg ikke kendte til. Og også de velskrevne anmeldelser(argumentationer) af de mere mainstream film som bla. Bruce, Night... og Benway. skriver. Jeg får ikke set så mange film disse år så det er ikke altid deciderede filmrelaterede tråde der optager mig mest.
This is just until June
Gravatar

#72 Batsy 14 år siden

70# I missed you :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#73 Highland Park 14 år siden

Alan Smithee (66) skrev:
For min egen del, ser jeg således min "afgang" som en kold tyrker, som en ludoman i yderste konsekvens stopper sin spilletrang. For at blive overspringshandlingerne kvit og for ikke at have MULIGHEDEN ved hånden, når man liiiige har lyst til at tjekke ...

Tillykke med din nye brugerprofil. :P

Alan Smithee (66) skrev:
Derudover håber jeg selvfølgelig, I har det godt alle sammen! :)
I lige måde Utyske!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#74 elwood 14 år siden

Jeg tror Alan snart smutter igen, han ville jo blot forklare hvad det gik ud på, med hans bortgang så at sige, så ved og bruge for meget tid nu på og svare på vores spørgsmål modarbejder hans formål med det.

Men ja det er sku svært og holde sig væk, jeg tror bare man er nødt til og holde fast i det, ellers fanges man igen, men godt at du lige kiggede forbi, selv om jeg jo godt vidste grunden.

He's a Alien!

Nej det sku da Naite22?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#75 Highland Park 14 år siden

Ja ja, spøg til side. Naturligvis smutter han igen.

#66: God vind og hold humøret højt. :)

elwood (74) skrev:
Nej det sku da Naite22?
Eller hr. Ulmer.
Gravatar

#76 filmz-Alan Smithee 14 år siden

#71 Rossini :)

Og ja, det er et stort og spændende projekt. Især for én :) Men hvo intet vover!

#74 Og jeps, jeg er her kun lige for en kort replik :)

PS: Husk og se The American ;)
Gravatar

#77 elwood 14 år siden

oh oh eller Sovsekanden! så blit Catwoman da glad 8-)

Selvom hendes nuværende situation, måske komplicere tingene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#78 Highland Park 14 år siden

#76: Du får lige en spændende nyhed med på vejen:
Ridley Scott Returns To Philip K Dick 28 Years After Directing ‘Blade Runner’
http://www.deadline.com/2010/10/ridley-scott-returns-to-philip-k-dick-25-years-after-directing-%E2%80%98blade-runner%E2%80%99/ skrev:
He’s producing a new 4-hour miniseries based on Dick’s The Man In The High Castle for the BBC. Howard Brenton, the British playwright who’s also written for Spooks/MI-5, is adapting the Hugo Award-winning novel. Headline Pictures is also producing with Electric Shepherd Productions, the production arm of Philip K Dick’s estate, and Scott’s production company Scott Free. Fremantle Media, which handles The X Factor, will sell the 4 hour-long episodes overseas. Dick’s novel is a science fiction alternate history, depicting a world in which the Axis powers -- Imperial Japan and Nazi Germany -- triumphed over the Allies in the Second World War. Fremantle is developing the TV miniseries for BBC1.
Gravatar

#79 AP 14 år siden

Jeg har nu heller ingen intentioner om at forlade siden.. kan faktisk ikke helt se formålet. Hvis jeg ikke har lyst til at bruge tid på filmz lader jeg da bare være med at logge ind. Hvorfor er det nødvendigt helt at slette sin profil?
Gravatar

#80 Michael Andersen 14 år siden

#78 ... Og den bliver i 3D

... Nej vent. Hvor skal du hen, Bruce? Det er gas.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: