Pokkers også... jeg var ti minutter for sent på den, så jeg fik ikke set hele showet.
I øvrigt kan jeg ikke snuppe Lewis Black. Han er utroligt anstrengende at høre på og mildest talt dårlig til at levere en punchline.
Forresten, er jeg den eneste, der oplever, at "Surveillance"-reklamerne her på Filmz aktiverer sig selv? De sidste 5 minutter har den næsten lydt uafbrudt (dog uden aktivering af trailerens visuelle side) - og som om det ikke var nok har den konstant hakket i det...
#4621 elwood 16 år siden
Welcome to the Browncoats Sir!
Serien er dog klart den bedste, men uanset hvad, nu får du det optimale ud af filmen fordi du kender personerne, og ved hvad de har oplevet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4622 Highland Park 16 år siden
Denne gang glemmer jeg det ikke. ;)
#4623 mr gaijin 16 år siden
http://blogs.suntimes.com/ebert/2009/02/let_me_tel...
#4624 Highland Park 16 år siden
I øvrigt kan jeg ikke snuppe Lewis Black. Han er utroligt anstrengende at høre på og mildest talt dårlig til at levere en punchline.
Forresten, er jeg den eneste, der oplever, at "Surveillance"-reklamerne her på Filmz aktiverer sig selv?
De sidste 5 minutter har den næsten lydt uafbrudt (dog uden aktivering af trailerens visuelle side) - og som om det ikke var nok har den konstant hakket i det...
#4625 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4626 rockysds 16 år siden
#4627 Highland Park 16 år siden
#4626: Hehe... det bliver jeg vist nødt til efterhånden, så jeg ved selvsyn kan vurdere, hvem den sande konge er. ;)
#4628 rockysds 16 år siden
#4629 Bates 16 år siden
#4630 filmz-Bruce 16 år siden