Gravatar

#81 filmz-Alan Smithee 14 år siden

#78 Interessant :) Det er Chris Williams som er instruktør, som netop spillede instruktør i Californication og kom op om slås med Hank Moody. Jeg håber ikke Hank får ret :)

AP (79) skrev:
Hvorfor er det nødvendigt helt at slette sin profil?

Er beskrevet i mit indlæg.

#80 Jeg er immun :) Jeg får egen 3D projektor i december ... og jeg får ingen briller til:)
Gravatar

#82 Highland Park 14 år siden

#80: He he. :)

#81: Ved du hvem af følgende, der er tale om?:
http://www.imdb.com/find?s=all&q=chris+william...

Pokkers til jungle.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#83 elwood 14 år siden

Nå nu forlader jeg også Filmz!

Skal hen til en ven med PS3 (han BD player er til Rep.) og introducere ham for Indy 4, I know I'm cruel that way 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#84 filmz-Alan Smithee 14 år siden

#81 Næ det har du ret i, det gør jeg ikke :) Jeg var for hurtig på aftrækkeren!

#82 Kondolerer!!!
Gravatar

#85 Åkepool 14 år siden

chandler75 (63) skrev:
# 62 http://filmz.dk/forum/tagwall/hvad-laver-du-nu-66-...

På tide der var en der svarede.

Og velkommen tilbage Bruce, as short as it may be :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#86 filmz-ab 14 år siden

Kiksmann (43) skrev:
Man må jo tænke på at det her er et forum, som jo gerne skulle udvikle sig. At Bruce og Utyske forlader sitet er jo ikke ligefrem undergangen for sitet, dvs. det er jo det vi andre skal hjælpe til med og holde kvaliteten.

Med hensyn til undskyldningen som der bliver brugt, så syntes jeg ikke at tonen herinde er mere hård end andre steder. Men som jeg før har påpeget syntes jeg admin delen herinde er nogle temmelig sløve individer, de kunne godt oppe sig sådan at der var en klage mulighed, så der kunne klages fornuftigt over indlæg som man finder stødende.

Hørt!
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#87 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg synes sgu kun det er sjovt, når tonen bliver en anelse hård... men jeg tager heller ikke rigtigt noget personligt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#88 filmz-ab 14 år siden

Nok fordi du har lavt selvværd, og har ikke høje tanker om dig selv. Det er svagt, og det kommer du desværre ikke langt med.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#89 Lord Beef Jerky 14 år siden

Haha, godt ord igen =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#90 wimmie 14 år siden

Hehe, jeg synes bestemt ikke tonen herinde er hård i forhold til hvad jeg har oplevet i andre fora...den kan da være hård til tider men det forventer jeg nu nærmest også når så mange forskellige folk "mødes".

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: