Gravatar

#31 Batsy 14 år siden

Bedste flyvescene: Ja det ved jeg sku ikke helt!

Bedste film: Har ikke set 7'eren men indtil videre, kan jeg rigtig godt lide 3 eren pågrund af Lupus og demontorne. Den gav en creepy stemmning da de kom!

Bedste bog: Den sidste

Bedste Scene: I toget, i den tredje film hvor demonterne kommer første gang, kæft jeg sked i bukser da den rådne kolde hånd rørte døren, GOSH. Eller som wangsgaard den med voldemort kæmper mod harry's sjæl i 5 eren.

Bedste soundtrack- nu har jeg valgt det fra en film-

John williams er måske fantatisk, men det her er fanme smukt!

Bedste kys: /:

Bedste karekter: 9/10

Bedste kampscene, Hmmm den fra den femte af Dumbledore vs voldemort
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#32 MMB 14 år siden

Batsy (31) skrev:
Bedste karekter: 9/10

LOOOOOL.
Gravatar

#33 Batsy 14 år siden

32# Hvorfor nu lol?

Nåår ups, den så jeg ikke lige BN's skyld d:

Gravatar

#34 MOVIE1000 14 år siden

nu er der en del der er kommet med deres bedste men hva så med jeres værste??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#35 Batsy 14 år siden

værste flyvescene: Dont know

Værste film: Syndes ingen er ringe de alle gode, dog den svageste syndes jeg er den fjerde den gjorde hele harry potter serien til et action brag som Harry potter ikke er!

Værste Bog: De da alle gode, ingen der dårlige!

værste scene: hmmm kommer ikke i tanke på nogen der har irreteret mig eller noget?

Værste soundtrack: De har aldrig haft et dårligt soundtrack.

Værste kys: ehmmmm, jeg virkelig dårlig til at finde ting om dårlige kys!

Værste Karekter: Læren fra den anden film, så den altid på dansk, syndes han var en kedelig gut og klumset (Jeg ved godt han ikke er en rigtig troldmand) syndes han var udnødvendig komisk indragelse til den anden nu hvor Robert grint er fantatisk sjov som Ronald så behøver vi ikke en ældre klodset "lærer" på scenen.

Værste kampscene: Doh ha, har ingen Igen igen d:

Gravatar

#36 Lord Beef Jerky 14 år siden

Værste flyvescene: Det ved jeg sgu ikke lige.
Værste film: Harry Potter and The Goblet Of Fire.
Værste bog: Har ikke læst dem.
Værste scene: Meget svært at sige.
Værste soundtrack: Harry Potter and The Goblet Of Fire... udelukkende fordi filmen er lort.
Værste kys: Dunno.
Værste karakter: Cedric Diggory.
Værste kampscene: Harry Potter kæmper med sære fisk i vandet i Harry Potter and The Goblet Of Fire.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#37 MMB 14 år siden

Værste film: Harry Potter and the Chamber of Secrets
Værste bog: Harry Potter and the Chamber of Secrets
Værste karakter: Dolores Umbridge eller Wormtail (egentlig er karakterne jo godt skrevet og interessante. Men når jeg siger de er de værste, er det fordi, det er dem, der irriterer mig mest. Ikke fordi de er de kedeligste).

De andre spørgsmål er mere eller mindre umulige at svare på.
Gravatar

#38 Slettet Bruger [4240838906] 14 år siden

Værste film: HP and the Philosopher's Stone - flere af eleverne har simpelthen ikke lært at spille skuespil endnu, og der er kortet ned på den bog, der i forvejen er den korteste og mest overfladiske i serien.

Værste bog: Se ovenfor

Værste kys: Kyssescenen mellem Harry og Cho i Order of the Phoenix er på alle måder pinlig, som et første kys nok også skal være det. Derudover så snakker de lige om hendes døde kæreste først.

Værste figur: Uden tvivl Dobby, og så bliver jeg altså også jævnt irriteret på Hagrids naivitet til tider.
Gravatar

#39 Lord Beef Jerky 14 år siden

#38 Jeg havde også snuppet Dobby, men synes at han fungerede glimrende i The Deathly Halows Part 1... i Chamber Of Secrets er han dog pisseirriterende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#40 MOVIE1000 14 år siden

hvordan kan man hade Dobby

min værste karakter er nok Rita rivejern, Luna Lovegood eller Ginny.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: