#45 Nej nej, Jar Jar er selvfølgelig meget mere in your face, men de er med af samme årsag, og fungerer på samme måde på historien. Komiske indslag der ved rent tilfælde ændrer stort på historiens forløb pga. grundlæggende stupiditet. Dobby vinder dog en del i Dødsregalierne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Meng glæder mig til 1 del, dog går der noget tid før jeg for den set pågrund af min families kæmpe penge problem ): men mad eller bif så vælger jeg nok det vigtigste mad :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Dobby er heldigvis en del af historien og han hjælper Harry utrolig meget ikke kun i Dødsregalierne, men også i Hemmelighedernes kammer og Jar Jar binks er...... Anikans arbejder chef??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#41 Lord Beef Jerky 14 år siden
Hvordan kan man hade Luna Lovegood? Hun er pissesjov!
#42 Batsy 14 år siden
Så syndes jeg Hagrid er mega sådan en Rar type, og venlig en slags kæmpe der tager sig af alle især harry. Han var jo trodsalt den der reddede harry.
#43 MOVIE1000 14 år siden
#44 Lord Beef Jerky 14 år siden
#45 Batsy 14 år siden
#46 Lord Beef Jerky 14 år siden
#47 Batsy 14 år siden
Meng glæder mig til 1 del, dog går der noget tid før jeg for den set pågrund af min families kæmpe penge problem ): men mad eller bif så vælger jeg nok det vigtigste mad :)
#48 Lord Beef Jerky 14 år siden
#49 Batsy 14 år siden
#50 MOVIE1000 14 år siden