Gravatar

#41 Lord Beef Jerky 14 år siden

Dobby er Jar Jar Binks...

Hvordan kan man hade Luna Lovegood? Hun er pissesjov!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#42 Batsy 14 år siden

Jeg syndes dobby er en komisk indslag og ikke som jar jar binks kan ikke smaligne ham med ham! Puha din bøf.

Så syndes jeg Hagrid er mega sådan en Rar type, og venlig en slags kæmpe der tager sig af alle især harry. Han var jo trodsalt den der reddede harry.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#43 MOVIE1000 14 år siden

#41 jeg hader hende ikke, og jeg griner også af hendes indslag, men jeg synes ikke hun bidrager med noget udover det.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44 Lord Beef Jerky 14 år siden

#42 Er Jar Jar Binks ikke også et komisk indslag? Jeg kan ikke se den store forskel.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#45 Batsy 14 år siden

#44 jo, og jeg syndes skam han ikke er trælst komisk indslag dog fortrækker jeg dog ikke dobby og syndes de ikke minder meget om hinanden :)

Gravatar

#46 Lord Beef Jerky 14 år siden

#45 Nej nej, Jar Jar er selvfølgelig meget mere in your face, men de er med af samme årsag, og fungerer på samme måde på historien. Komiske indslag der ved rent tilfælde ændrer stort på historiens forløb pga. grundlæggende stupiditet. Dobby vinder dog en del i Dødsregalierne.
Gravatar

#47 Batsy 14 år siden

46# Kan godt lide dit udtryk In your face :)

Meng glæder mig til 1 del, dog går der noget tid før jeg for den set pågrund af min families kæmpe penge problem ): men mad eller bif så vælger jeg nok det vigtigste mad :)

Gravatar

#48 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hehe, men film er jo mad for sjælen! Fodr din sjæl med Harry Potter og Dødregalierne, Batsy!
Gravatar

#49 Batsy 14 år siden

48# Ohh i intend too! :)

Gravatar

#50 MOVIE1000 14 år siden

Dobby er heldigvis en del af historien og han hjælper Harry utrolig meget ikke kun i Dødsregalierne, men også i Hemmelighedernes kammer og Jar Jar binks er...... Anikans arbejder chef??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: