Gravatar

#51 Lord Beef Jerky 14 år siden

For det første er der ingen karakter ved navn Anikan. Punkt B er, at Jar Jar Binks vinder en hel krig i The Phantom Menace. Og som nummer tre er Jar Jar Binks også med i mere end en Star Wars film. Jeg synes sammenligningen er mere end berettiget!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#52 MOVIE1000 14 år siden

#51 nååh det var mig det klokkede i det, jeg forvekslede jar jar binks med Sebulba og slap da lige af, bare fordi jeg kom til at bytte om på i og a.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#53 Lord Beef Jerky 14 år siden

#52 Jeg er helt afslappet, og det var nu bare skrevet lidt i sjov... bemærk min "for det første", "punkt b" og "nummer tre".
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#54 MOVIE1000 14 år siden

#53 sådan læste jeg det nu bare ikke, jeg læste det som om du hænger mig op på et eller andet og når det er ment som for sjov plejer der at være en ;) eller :) og ikke et udråbstegn til sidst.

Gravatar

#55 MOVIE1000 14 år siden

Efter at have været inde og se Dødsregalierne, har jeg youtubeet lidt :D Og jeg kan egentlig godt lide soundtracket til den.

Lord Beef Jerky du nævnte for et stykke tid siden at åbnings sekvensen var god, jeg er delvis enig, jeg synes godt de kunne have fundet en anden måde end at man starter emd at høre Bill`s stemme.

Hvilket kommer til mit nye spørgsmål

Bedste åbningssekvens?

Jeg synes det er Halvblodsprinsen der har den bedste, det er fedt den starter emd et flashback fra ministeriet for magi hvor man lige får en lille fremvisning af ringen på Dumbledores hånd, hverefter, man ser dødsgardisterne terroriserer Diagonalstrædet og en bro i London.
Gravatar

#56 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (51) skrev:
Jar Jar Binks vinder en hel krig i The Phantom Menace.

Nej, han gør ikke. Han klovner bare rundt, indtil han og hans racefæller må overgive sig til droidernes hær. Han (og hans venner) slipper kun ud af denne knibe, fordi Anakin Skywalker ødelægger kontrolskibet, hvilket resulterer i, at alle droiderne deaktiveres.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#57 Batsy 14 år siden

56# Han fik dog nogle droides igenmen hans "klovne" lege d: en tank gik da til grunde d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#58 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg kan godt læse på det hele, at min infantile og dybt ironiske besked er gået tabt på flere... jeg skal nok lade være i fremtiden.
Gravatar

#59 Wangsgaard 14 år siden

MOVIE1000 (55) skrev:

Jeg synes det er Halvblodsprinsen der har den bedste, det er fedt den starter emd et flashback fra ministeriet for magi hvor man lige får en lille fremvisning af ringen på Dumbledores hånd, hverefter, man ser dødsgardisterne terroriserer Diagonalstrædet og en bro i London.

Helt enig !
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#60 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (58) skrev:
Jeg kan godt læse på det hele, at min infantile og dybt ironiske besked er gået tabt på flere... jeg skal nok lade være i fremtiden.

Det ville jeg også have sagt ...
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: