Jep, jeg ville nok vælge 1400'eren, som fik 11 af 10 i test i Tyskland. Den kan købes hos DVDirect i Sverige for 4800 danske og så er den regionsfri, men den kan sikkert fåes meget billigt over there. Der er desværre ikke mulighed for SACD afspilning og lignende i den.
Ellers er en billig løsning, en PS3'er! Region A, SACD afspilning, DVD afspilning og mediastreamer og får eftersigende snart en firmware update, så den kan dekode alle lydformater. Og så en god CD afspiller, on the side!
Hmmmm! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 110 og 111 BD-P1400 Koster her hos min ene forhandler her godt 2500 Danske kroner og Toshiba HD-A35 + 9 HD film godt 3000 - svaert at vaelge :-/
Netop det at man bl.a. ikke kan afspille SACD'er og andre medier goer, at jeg lige nu mest haelder til en PS3'er som du omtaler og har i din kaelder Bruce og saa snuppe en HD-afspiller senere enter her eller der :o)
Men naar man faa 9 film med i koebet er det lidt svaert ikke at lade sig friste til at slaa til nu og lade mit gamle toej blive herover og bruge en kuffert til den ene af maskinerne.
Det er en smule OT, men er der andre, der har kraftige problemer med at åbne for Axel Musics nye, hvide kuverter? 'Boblepapiret' er nærmest klistret fast til æskerne, og man skal tilsyneladende først rive siderne af kuverten af, og så skal man forsøge at skære igennem plastikket med en kniv eller saks, mens man forsøger at undgå at ramme udgivelsen. Har nu snart brugt 30 minutter på seks af slagsen... Tought stuff :-)
#117 Jeg bøvlede også med det i dag. Tricket er vist nok at skære det forsigtigt op i den ene ende, og så trække det af samtidigt fra hver side, som hvis du prøvede at smutte en mandel. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#111 filmz-Bruce 17 år siden
Jep, jeg ville nok vælge 1400'eren, som fik 11 af 10 i test i Tyskland. Den kan købes hos DVDirect i Sverige for 4800 danske og så er den regionsfri, men den kan sikkert fåes meget billigt over there. Der er desværre ikke mulighed for SACD afspilning og lignende i den.
Ellers er en billig løsning, en PS3'er! Region A, SACD afspilning, DVD afspilning og mediastreamer og får eftersigende snart en firmware update, så den kan dekode alle lydformater. Og så en god CD afspiller, on the side!
Hmmmm! :)
#112 The Insider 17 år siden
#113 filmz-Bruce 17 år siden
... word on the street is that DTS is working with Sony to add internal DTS-MA decoding to the PS3 before Christmas.
Men husk ... you heard it here first, off the record, on the QT, and very hush-hush! Og det var altså DENNE jul, ikke næste!
:)
#114 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Netop det at man bl.a. ikke kan afspille SACD'er og andre medier goer, at jeg lige nu mest haelder til en PS3'er som du omtaler og har i din kaelder Bruce og saa snuppe en HD-afspiller senere enter her eller der :o)
Men naar man faa 9 film med i koebet er det lidt svaert ikke at lade sig friste til at slaa til nu og lade mit gamle toej blive herover og bruge en kuffert til den ene af maskinerne.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#115 El vez 17 år siden
#116 filmz-Kadann 17 år siden
Ja da, man kan få gamle PS1-spil til den. :D
#117 The Insider 17 år siden
#118 Benway 17 år siden
#119 The Insider 17 år siden
#120 davenport 17 år siden
Jeg kan heller ikke lide mandler... ;D