Jeg er lidt bagefter og fik endelig nærlæst anmeldelsen af "28 Days Later" i går, en film jeg ellers gik og ventede på i europæisk udgave.
Ok, selvom det er en Fox-udgivelse, kan man dårligt give dem skylden for noget, hvis informationen om hvilket kamera der er brugt, er rigtig i anmeldelsen, men lidt sørgeligt at det næsten kun er lydsporet der er forskellen mellem denne og DVD-udgaven.
I lyset af at japserne har lavet DTS-lydspor til stort set alle film, know to man, undrer det mig virkelig at lige præcis GITS konstant bliver udgivet i super-fesne udgaver i moderlandet.
GIEF LOSSLESS AUDIO AND PIMP SURROUND!
Edit: Det er fint nok at man smider det originale 2.0 lydspor på, men det virker lidt som venstrehåndsarbejde i disse tider.
Intet lossless lydspor, kun extended cut på DVD udgaven. Ringe Universal. RINGE!!! Well, så er der kun at håbe på, at HD DVD definitivt har tabt og Universal og Paramount snart bliver neutrale, så vi kan få de lossless lydspor på Blu-ray. Jeg er fucking træt af, at storfilm på HD ikke bliver behandlet som HD. DD+ er IKKE godt nok!!! HD er ikke kun billede!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#157 Jep men det har indtil videre mest været Warner, som er skraldemands mesteren på lydområdet. Formentlig vil Universal, som neutral, smide et PCM eller et TrueHD spor på en BD. Men, det er jo kun spekulation :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Kan ikke lade være med at tænke på hvornår selskaberne bliver enige om en fælles standard på HD/BD udgivelserne, ligesom det en overgang at der på de fleste musik udgivelser var dels et 2.0 PCM/DD spor og et 5.1 DD eller DTS spor.
Kan også undre mig over den den samme film udgives med forskellig lyd verden over, også selv om den komme fra samme selskab.
Alt andet lige må det være i alles interesse at man udgiver den samme udgivelse i højest mulig kvalitet, men ens således at forbrugeren ikke bestiller hjem fra et andet land, som de er jo så bange for at man gør.
#151 filmz-Bruce 17 år siden
#152 filmz-Kadann 17 år siden
Ok, selvom det er en Fox-udgivelse, kan man dårligt give dem skylden for noget, hvis informationen om hvilket kamera der er brugt, er rigtig i anmeldelsen, men lidt sørgeligt at det næsten kun er lydsporet der er forskellen mellem denne og DVD-udgaven.
#153 El vez 17 år siden
#154 filmz-Kadann 17 år siden
I lyset af at japserne har lavet DTS-lydspor til stort set alle film, know to man, undrer det mig virkelig at lige præcis GITS konstant bliver udgivet i super-fesne udgaver i moderlandet.
GIEF LOSSLESS AUDIO AND PIMP SURROUND!
Edit: Det er fint nok at man smider det originale 2.0 lydspor på, men det virker lidt som venstrehåndsarbejde i disse tider.
#155 filmz-Bruce 17 år siden
Intet lossless lydspor, kun extended cut på DVD udgaven. Ringe Universal. RINGE!!! Well, så er der kun at håbe på, at HD DVD definitivt har tabt og Universal og Paramount snart bliver neutrale, så vi kan få de lossless lydspor på Blu-ray. Jeg er fucking træt af, at storfilm på HD ikke bliver behandlet som HD. DD+ er IKKE godt nok!!! HD er ikke kun billede!!!
#156 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#157 filmz-Kadann 17 år siden
Well, så er problemet jo bare at BD-siden jo også udgiver noget bras med nærmest DVD-lyd på, f.eks. de film der er kommet med DD-lydspor.
#158 filmz-Bruce 17 år siden
#159 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Kan også undre mig over den den samme film udgives med forskellig lyd verden over, også selv om den komme fra samme selskab.
Alt andet lige må det være i alles interesse at man udgiver den samme udgivelse i højest mulig kvalitet, men ens således at forbrugeren ikke bestiller hjem fra et andet land, som de er jo så bange for at man gør.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#160 El vez 17 år siden
Men ja.. det er ikke DET BEDSTE.. meh.