Den europæiske udgivelse af The Incredibles er så vidt jeg kan læse kun på en BD, så den mangler en del xtra matriale så vidt jeg kan forstå ?
Det kan jeg bekræfte. Til gengæld kan jeg fortælle, at informationen på bag coveret, hvor der står at filmen kun indeholder et Dolby Digital 5.1 lydspor, er forkert. Der er skam et fremragende DTS-HD audio master 5.1 ES.
Har i dag modtaget Tarkovskijs mesterværk "Offret" på BD. Og jeg må tilstå, at jeg er ekstase, for dette er muligvis den største forbedring, jeg nogensinde har set. Mine forventninger var ikke store, da der efter sigende ikke eksisterer en ordentlig kopi af filmen. Men fuck! Min DVD kan bruges som bordskåner nu. Sikke et billede!
#4441 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4442 El vez 14 år siden
I øvrigt et helt fantastisk skud :)
#4443 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4444 JannikAnd 14 år siden
#4445 Bruce 14 år siden
#4446 JannikAnd 14 år siden
#4447 JannikAnd 14 år siden
Har i dag modtaget Tarkovskijs mesterværk "Offret" på BD. Og jeg må tilstå, at jeg er ekstase, for dette er muligvis den største forbedring, jeg nogensinde har set. Mine forventninger var ikke store, da der efter sigende ikke eksisterer en ordentlig kopi af filmen. Men fuck! Min DVD kan bruges som bordskåner nu. Sikke et billede!
#4448 Antlion 14 år siden
WTF? Er den udgivet?
#4449 Bruce 14 år siden
#4450 Antlion 14 år siden