Gravatar

#21 Kalle Ferm 18 år siden

Jeg har flere gange modtaget en DVD fra CDon der koster 1 kr. kun. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#22 Steve 18 år siden

CDon har Traffic som dagens 1 kr tilbud, og de har fragtfriedage så filmen er helt gratis med vagakoden, købte også selv Unge Andersen pris 29 kr. men da de betaler fragt bliver den helt gratis med vegakoden.

Gravatar

#23 filmz-Bruce 18 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#24 Bates 18 år siden

[url= Now!!!![/url]
Gravatar

#25 wiseguy 18 år siden

Det lader IKKE til, at man kan kompinere CDON's fragtfrie periode med VEGA koden!!
Jeg bestilte "Bandidas" alene af den grund, at jeg så ku' få den til en flad 20er, hvilket det også så ud til, da jeg tastede ordren ind. Men går jeg efterfølgende ind og tjekker min ordrestatus, så står ordren som ikke afsendt med en pris på 49 kr.!!! Pis! det er jeg bange for, at filmen ikke er værd :o(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#26 Bates 18 år siden

Fragtfri periode, og vega kode? Er vega koden ikke bare fri fragt?
Gravatar

#27 dyg 18 år siden

#26 - Nej, Vega koden er rabat på 29kr, hvilket tilfældigvis svarer til fragt-prisen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#28 Bates 18 år siden

Ahh ok. Jeg har altid troet, at det bare var fri fragt. Så blev jeg da det klogere idag :)
Gravatar

#29 dyg 18 år siden

Det er vel også det meningen er. Men den fungerer (heldigvis) ikke sådan :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#30 myggen 18 år siden

Inden du (#25) går helt i selvsving, så læs lige hvad der står over din ordrestatus:

OBS! Visse kampagnerabatter vises ikke, når du kontrollerer din ordrestatus. Hvis du benytter et kampagnetilbud og prisen neden for ikke stemmer med den på din ordrebekræftelse, er det prisen på din ordrebekræftelse, som gælder.

Om du får din film eller ej skal jeg ikke kunne sige, men du kan ikke basere det på ordrestatussen, som sjældent er retvisende fsva. pris.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: