Traffic og Office Space dukkede faktisk op, uden at det har kostet mig en krone.
Så skal jeg bare lige komme mig over skuffelsen over, at Traffic ikke er Crash, hvilket det indtil i dag var i mit hoved. Traffic er nok noget af det kedeligste jeg nogensinde har oplevet, eneste gang jeg nogensinde har forladt en biograf midt i filmen.
Jeg var heller ikke stor fan af Crash (som netop føltes forceret, og med lidt for 'nemme' konflikter), men Traffic var ikke mit nummer. Men nu har jeg den, så skal jeg måske give den en chance mere :)
Haha, det er utroligt så mange der roder Traffic og Crash sammen? Hvorfor mon det? Er det de forskellige historier der få de 2 film til at ligne hinanden?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#47 - jeg roder dem ikke sammen, men de er dog bygget op ca. på samme måde. Fælles for alle filmene Crash, Traffic, Magnolia, Short Cuts m.fl. er at de udgiver sig for at være en masse enkelte historier der mere eller mindre tilfældigvis er smedet sammen. Jeg mener genren som sådan har et navn, men kan ikke i skrivende stund komme på det.
#41 Outbound Sith 18 år siden
Fox Mulder
#42 filmz-kaotmus 18 år siden
http://www.amazon.co.uk/Disney-Pixar-Complete-Coll...
#43 myggen 18 år siden
Traffic og Office Space dukkede faktisk op, uden at det har kostet mig en krone.
Så skal jeg bare lige komme mig over skuffelsen over, at Traffic ikke er Crash, hvilket det indtil i dag var i mit hoved. Traffic er nok noget af det kedeligste jeg nogensinde har oplevet, eneste gang jeg nogensinde har forladt en biograf midt i filmen.
#44 El vez 18 år siden
#45 myggen 18 år siden
#46 McPeter 18 år siden
#47 DarkLight 18 år siden
#48 McPeter 18 år siden
#49 MouseMickey 18 år siden
Crash
Traffic
#50 myggen 18 år siden