#37 Det behøver ikke være forhandleren, der har gjort noget galt. Jeg bestilte en bog fra Amazon i sidste måned, som var decideret våd, da den ankom. Jeg fejlmeldte det på deres hjemmeside om aftenen, og næste morgen var der allerede sendt en ny bog afsted - uden beregning, selvfølgelig. Det var fandme service. :)
Jeg ved ikke om folk har opdaget dette tilbud på biobooking.dk:
Få det hele for det halve!
Kom ind i skyggen og se sommerens store film til halv pris
Denne sommer kan du i Nordisk Film Biografer få "Det hele for det halve" i perioden 20. juli - 23. august.
I denne periode har du mulighed for at se 4 valgfri film til halv pris ved køb af et klippekort, der sælges fra billetsalget til 75 kr.
Du får altså halv pris på din biografbillet og kan f.eks. se The Simpsons Movie, The Bourne Ultimatum, Min skøre familie Robinson, Kollegiet og mange flere!
Kortet er personligt og gælder kun til ét besøg pr. forestilling, og kan dermed ikke deles mellem 2 gæster til samme film.
Ikke indløste klip kan ikke bruges efter kampagneperiodens udløb og refunderes ikke.
#31 McPeter 18 år siden
Mvh
Den evigt surmulende mand med den sjove hat... ;-)
#32 wiseguy 18 år siden
#33 myggen 18 år siden
#32: Tjek, jeg blev bare et kort øjeblik bekymret ;o)
#34 Outbound Sith 18 år siden
Superman: The Movie (4 Disc Special Edition) £4,89
+
Superman 2 / Superman 2 - The Richard Donner Cut (3 Disc Special Edition) £13,28
=
£14,53!!!
Det er længe siden, jeg havde regning i skolen, men det der er en sweet deal. :)
(Med porto og VAT bliver det så £21,01.)
Fox Mulder
#35 chuck 18 år siden
#36 Outbound Sith 18 år siden
Fox Mulder
#37 chuck 18 år siden
#38 Outbound Sith 18 år siden
Fox Mulder
#39 DarkLight 18 år siden
Der bliver vel lagt en del til den pris der står på siden?
#40 filmz-Kadann 18 år siden
Få det hele for det halve!
Kom ind i skyggen og se sommerens store film til halv pris
Denne sommer kan du i Nordisk Film Biografer få "Det hele for det halve" i perioden 20. juli - 23. august.
I denne periode har du mulighed for at se 4 valgfri film til halv pris ved køb af et klippekort, der sælges fra billetsalget til 75 kr.
Du får altså halv pris på din biografbillet og kan f.eks. se The Simpsons Movie, The Bourne Ultimatum, Min skøre familie Robinson, Kollegiet og mange flere!
Kortet er personligt og gælder kun til ét besøg pr. forestilling, og kan dermed ikke deles mellem 2 gæster til samme film.
Ikke indløste klip kan ikke bruges efter kampagneperiodens udløb og refunderes ikke.