Har hverken set Riget I og II eller Kingdom Hospital, men har hørt at Kingdom Hospiral ikke var en specialt god serie...? :) - Har den egentlig været vist på dansk tv endnu?
Ellers er der jo self. den nye star wars box der snart udkommer. Er ikke lige et tilbud, men 400 kr. er ikke så slemt :)
Nej, spøg til side - smag og behag etc. Det ville være syndt at sige, at folk altid er enige med min filmsmag, så jeg tror sgu også, sådan for en god ordens skyld, at jeg ender med at hoppe på Hellboy-vognen i en nær fremtid. Det er helt bestemt billigt! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har lige bestilt "The Eye" til, hvad der vel svarer til en flad 40-krone. Dejlig film!
Jeg kan desværre ikke finde ud af at lave en fiks genvej (I ved, langhårede og html...:), men jeg efterlader hermed et link til, hvem der evt. måtte være interesserede:
#91 chronaden 21 år siden
#92 commy 21 år siden
#93 filmz-ataris 21 år siden
Ellers er der jo self. den nye star wars box der snart udkommer. Er ikke lige et tilbud, men 400 kr. er ikke så slemt :)
#94 El vez 21 år siden
(Indeholder Finding Nemo, Monsters Inc, A Bugs Life, Toy Story og Toy Story 2)
Det ser dog ud til at nogle af filmene står i 4:3.
#95 filmz-ataris 21 år siden
#96 chronaden 21 år siden
#97 Yoda 21 år siden
#98 cyberzed 21 år siden
#99 evermind 21 år siden
Nej, spøg til side - smag og behag etc. Det ville være syndt at sige, at folk altid er enige med min filmsmag, så jeg tror sgu også, sådan for en god ordens skyld, at jeg ender med at hoppe på Hellboy-vognen i en nær fremtid. Det er helt bestemt billigt! :D
#100 evermind 21 år siden
Jeg kan desværre ikke finde ud af at lave en fiks genvej (I ved, langhårede og html...:), men jeg efterlader hermed et link til, hvem der evt. måtte være interesserede:
http://www6.cd-wow.fm/detail_results_2.php?product...