Gravatar

#1 El vez 21 år siden

Yes, fyr den af hvis i har fundet nogle gode tilbud eller lækre udgivelser. Jeg vil lægge ud med:

Six Feet Under S1 R2 UK £25
Indy R2 UK £32
Dirty Harry Box R2 UK £20
Tintin Box R2 UK £23
Coupling S4! R2 UK £15 (Kommer 16. aug)
Ed Wood R2 UK £6
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 21 år siden

Den koreanske udgave af Silmido er også ret lækker. Den skal jeg i hvert fald have. De har i øvrigt den tidligere nævnte "A Bridge Too Far" til $3 i deres streetsale.

Og så er der jo kommet de australske udgaver af X-Files Sæson 1 - 1.000 (eller hvor mange der nu er) til 300 kr pr. stk. på Axel.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 Yoda 21 år siden

#1 "Tintin" boxen er pervers billig. "Trist" at jeg allerede har købt den. Men 519,- hos CDON er da også en ok. pris - og så kommer samlingen i en flot tin-box C",)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 filmz-thomas _h 21 år siden

Well pt. kan man, hos club racoon, købe The Band of Brothers komplet boxsæt (6 cd) til 419 kr (AUS R2 m. dk sub). Hvis man venter en måned kan man købe det til 249 kr. Jeg forhørte mig hos axel music, og det er fuldstændigt det samme. Personligt kan jeg godt vente en måned og bruge de godt 200 kr på en/flere andre film :)

Nuværende Pris

Den nye pris!
Gravatar

#5 Yoda 21 år siden

Ja, jeg kan også godt vente - glæder mig! C",)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 El vez 21 år siden

Hvordan forholder det sig med stemmer og undertekster på Tintin?
Gravatar

#7 Yoda 21 år siden

#6 Jeg har købt den skandinaviske udgave, med undertekster på dansk, svensk, norsk og finsk.

De danske stemmer er bl.a. Henrik Koefoed, Kjeld Nørgaard, Lars Thiesgaard og Søren Sætter-Lassen - altså kun dubbed, ikke de originale stemmer!

Som sagt 519,- hos CDON, men har desværre ikke kendskab til den hos Loaded 24 7.

Men 519,- er da også billigt for næsten 15 timers underholdning!
Gravatar

#8 DarkLight 21 år siden

Hero R3 2-disc på CD-WOW Til noget der ligner 123 kroner.

VIL man give 100 kroner mere for et fedt omslag? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 nakalay 21 år siden

DVD Soon sælger Almost Famous: Director's Cut (2DVD + 1CD) til ca. 60 kr. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 El vez 21 år siden

Hvordan er det med dvdsoon, de sender fra Canada?

Skriv ny kommentar: