til Farscape fansene derude som mig selv har jeg en god nyhed, Farscape Complete Season 2 Box kan nu fås til den nette sum af £43.97 hos www.amazon.co.uk :)~
#82, chronos, du er jo den store Farscape fan, så jeg håber du kan besvare et lille spørgsmål fra en ny fan :-) Jeg købte 1. og 2. sæson for nogle uger siden hos Amazon, og jeg er snart færdig med den 1. og kan indtil videre faktisk ret godt lide den. Den bliver bedre og bedre. Men det løber hurtigt op i mange penge (ca. 1500) hvis jeg skal have 3. og 4. sæson, så jeg ville lige høre dig, om disse er noget værd.
helt klar det værd, man er simpelthen nødt til at eje dem alle, da det ikke er usammenhængede som star trek fx, er faktisk én lang sammenhængende serie og DAMN det er nok den bedste sci-fi serie ever.. køb du bare makker :>
Jeg er nu ikke stødt på nogle længere sammenhængende historie endnu, men der er da en hel del hentydninger til tidligere hændelser hvilket er super-fedt. Er sikker på historien udvikler sig meget senere hen :-)
Håber du har ret chronos, fordi jeg er nu lige på nippet til at bestille 3. og 4. sæson.
Har også lige købt hele 3. og 4. sæson af Farscape hos HMV. De er nogenlunde billige der. Har benyttet mig af Europe Express, så de skulle gerne allerede komme i morgen - det' hvad jeg kalder service :-)
#81 filmz-Kadann 21 år siden
Monsters Inc. 2-disc fest med DTS for 89,95.
#82 chronaden 21 år siden
#83 evermind 21 år siden
#84 The Insider 21 år siden
#85 chronaden 21 år siden
#86 commy 21 år siden
#87 The Insider 21 år siden
Håber du har ret chronos, fordi jeg er nu lige på nippet til at bestille 3. og 4. sæson.
#88 The Insider 21 år siden
#89 El vez 21 år siden
Nightmare On Elm Street 1-6 Collection til £20
Hong Kong Legends 6-disc 30th anniversary Bruce Lee box til £25
#90 The Insider 21 år siden